05. 05. 2014.

MTV.rs Members Top 20 #174

Vreme je vratiti se na normalan raspored.


 Naslov sve objašnjava i ništa ne objašnjava istovremeno.

Listu napuštaju 4 pesme (Our Time, F For You, Temple i Flaws) a ulazi 5 (?!) (pa šta reći kada Warpaint snimaju jedan spot za dve pesme).

U nastavku glasajte! :D



1 (3) Elbow - New York Morning
12 (9) Editors - Sugar 
 
 
Predlozi:  
  • Calvin Harris - Summer
  • Sky Ferreira - I Blame Myself 
  • The Black Keys - Fever
  • Pharrell Williams - Marilyn Monroe
  • Avril Lavigne - Hello Kitty
  • Katy Perry - Birthday 
  • Beyoncé - Pretty Hurts
  • Damon Albarn - Heavy Seas of Love
  • Thievery Corporation ft. Shana Halligan - Depth Of My Soul
  • Ed Sheeran - One 
 
   All rights reserved to stef-z&company.inc 2013. Hvala na saradnji.

Broj komentara: 8:

  1. 1. Paramore - Ain't It Fun
    2. Warpaint - Disco/Very + Keep It Healthy
    3. Elbow - New York Morning
    4. Damon Albarn - Lonely Press Play
    5. Arctic Monkeys - Arabella
    6. Guano Apes - Close To The Sun
    7. The National - I Need My Girl
    8. David Bowie - Love Is Lost
    9. Editors - Sugar
    10. HAIM - If I Could Change Your Mind
    11. Kaiser Chiefs - Coming Home
    12. Lykke Li - No Rest For The Wicked
    13. Coldplay - Midnight
    14. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
    15. Jake Bugg - Messed Up Kids
    16. Lady Gaga - G.U.Y.
    17. Coldplay - Magic
    18. Queens Of The Stone Age - Smooth Sailing
    19. Mando Diao - Black Saturday
    20. Foxes - Holding Onto Heaven

    Predlozi:

    Damon Albarn - Heavy Seas of Love
    Calvin Harris - Summer
    Beyoncé - Pretty Hurts
    The Black Keys - Fever
    Ed Sheeran - One

    OdgovoriIzbriši
  2. 1. Coldplay - Magic
    2. Damon Albarn - Lonely Press Play
    3. The National - I Need My Girl
    4. HAIM - If I Could Change Your Mind
    5. Arctic Monkeys - Arabella
    6. Paramore - Ain't It Fun
    7. Elbow - New York Morning
    8. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
    9. Mando Diao - Black Saturday
    10. Queens Of The Stone Age - Smooth Sailing
    11. Coldplay - Midnight
    12. Lykke Li - No Rest For The Wicked
    13. Lady Gaga - G.U.Y.
    14. Warpaint - Disco/Very + Keep It Healthy
    15. Kaiser Chiefs - Coming Home
    16. Foxes - Holding Onto Heaven
    17. Jake Bugg - Messed Up Kids
    18. Editors - Sugar
    19. Guano Apes - Close To The Sun
    20. David Bowie - Love Is Lost

    1. The Black Keys - Fever
    2. Calvin Harris - Summer
    3. Beyoncé - Pretty Hurts
    4. Damon Albarn - Heavy Seas of Love
    5. Katy Perry - Birthday

    OdgovoriIzbriši
  3. 1. No Rest For The Wicked
    2. Elbow
    3. QOTSA
    4. Warpaint
    5. Love Me Like...
    6. Albarn
    7. The National
    8. Guano Apes
    9. Jake Bugg
    10. Editors
    11. Magic
    12. Holding Onto Heaven
    13. Midnight
    14. Gaga
    15. Bowie
    16. HAIM
    17. Mando Diao
    18. Paramore
    19. Kaiser Chiefs
    20. Arabella

    Predlozi:

    1. Sky
    2. Albarn
    3. Beyonce
    4. Thievery
    5. The Black Keys

    OdgovoriIzbriši
  4. /

    the predlozi:
    beyoncé - pretty hurts <3333333333333

    OdgovoriIzbriši
  5. 1. Paramore - Ain't It Fun
    2. Guano Apes - Close To The Sun
    3. Warpaint - Disco/Very + Keep It Healthy
    4. Lykke Li - No Rest For The Wicked
    5. HAIM - If I Could Change Your Mind
    6. Lady Gaga - G.U.Y.
    7. David Bowie - Love Is Lost
    8. Coldplay - Magic
    9. Arctic Monkeys - Arabella
    10. Coldplay - Midnight
    11. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
    12. Kaiser Chiefs - Coming Home
    13. Foxes - Holding Onto Heaven
    14. Mando Diao - Black Saturday
    15. Queens Of The Stone Age - Smooth Sailing
    16. Jake Bugg - Messed Up Kids
    17. Editors - Sugar
    18. Elbow - New York Morning
    19. Damon Albarn - Lonely Press Play
    20. The National - I Need My Girl


    Predlozi:
    Sky Ferreira - I Blame Myself
    The Black Keys - Fever
    Avril Lavigne - Hello Kitty
    Ed Sheeran - One.

    OdgovoriIzbriši
  6. 1. Editors
    2. Guano Apes
    3. QOTSA
    4. Mando Diao
    5. AM
    6. Bowie
    7. Jake Bugg
    8. Kaiser Chiefs
    9. Love Me Like...
    10. Midnight
    11. No Rest For The Wicked
    12. Gaga
    13. Elbow
    14. Foxes
    15. The National
    16. Albarn
    17. Magic
    18. Warpaint
    19. HAIM
    20. Paramore

    1. The Black Keys
    2. Calvin Harris
    3. Albarn

    :]

    OdgovoriIzbriši
  7. 1. No Rest For The Wicked - Lykke Li
    2. Lonely Press Play - Damon Albarn
    3. Smooth Sailing - Queens Of The Stone Age
    4. Magic - Coldplay
    5. Black Saturday - Mando Diao
    6. Love Me Like I'm Not Made Of Stone - Lykke Li
    7. Disco/Very + Keep It Healthy - Warpaint
    8. Midnight - Coldplay
    9. Arabella - Arctic Monkeys
    10. Messed Up Kids - Jake Bugg
    11. G.U.Y - Lady Gaga
    12. New York Morning - Elbow
    13. Coming Home - Kaiser Chiefs
    14. Sugar - Editors
    15. Love Is Lost - David Bowie
    16. I Need My Girl - The National
    17. Close To The Sun - Guano Apes
    18. Holding Onto Heaven - Foxes
    19. If I Could Change Your Mind - Haim
    20. Ain't It Fun - Paramore


    1. Heavy Seas Of Love - Damon Albarn
    2. I Blame Myself - Sky Ferreira
    3. Depth Of My Soul - Thievery Corporation (ft. Shana Halligan)

    OdgovoriIzbriši

MTV Srbija