Moli se RTS da se odluči koji je najsrećniji hrišćanski praznik.
"Danas Hrišćani širom sveta slave najsrećniji hrišćanski praznik... " je vest koju čujemo svakog Uskrsa. I Božica. Zar nije to crni humor kada smatraš da je Isusovo vaskrsenje... sreaćno?
Elem, listu napuštaju Banks i Foxes, ulaze Lykke Li i Coldplay.
U nastavku glasajte! :D
1 (3) Arctic Monkeys - Arabella
2 (5) Damon Albarn - Lonely Press Play
3 (2) Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
4 (20) Elbow - New York Morning
5 (1) Lady Gaga - G.U.Y.
6 (4) Kaiser Chiefs - Coming Home
12 (7) HAIM - If I Could Change Your Mind
13 (16) Lily Allen - Our Time
All rights reserved to stef-z&company.inc 2013. Hvala na saradnji.
"Danas Hrišćani širom sveta slave najsrećniji hrišćanski praznik... " je vest koju čujemo svakog Uskrsa. I Božica. Zar nije to crni humor kada smatraš da je Isusovo vaskrsenje... sreaćno?
Elem, listu napuštaju Banks i Foxes, ulaze Lykke Li i Coldplay.
U nastavku glasajte! :D
1 (3) Arctic Monkeys - Arabella
2 (5) Damon Albarn - Lonely Press Play
3 (2) Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
4 (20) Elbow - New York Morning
5 (1) Lady Gaga - G.U.Y.
6 (4) Kaiser Chiefs - Coming Home
7 (6) Kings of Leon - Temple
8 (14) The National - I Need My Girl
10 (9) Coldplay - Midnight
11 (11) Editors - Sugar12 (7) HAIM - If I Could Change Your Mind
13 (16) Lily Allen - Our Time
14 (19) Bastille - Flaws
15 (17) Guano Apes - Close To The Sun
16 (10) David Bowie - Love Is Lost
17 (new) Coldplay - Magic
18 (13) Paramore - Ain't It Fun
19 (new) Lykke Li - No Rest For The Wicked
Predlozi:
- Queens Of The Stone Age - Smooth Sailing
- Calvin Harris - Summer
- Foxes - Holding Onto Heaven
- Editors - What Is This Thing Called Love
- Billie Joe Armstrong & Norah Jones - Kentucky
- Warpaint - Disco/Very + Keep It Healthy
- The Horrors - So Now You Know
- Mando Diao - Black Saturday
- Sam Smith - Stay With Me
- Sigma - Nobody To Love
- Sky Ferreira - I Blame Myself
- Franz Ferdinand - Fresh Strawberries (re-entry)
- Banks - Brain (re-entry)
All rights reserved to stef-z&company.inc 2013. Hvala na saradnji.


1. Paramore - Ain't It Fun
OdgovoriIzbriši2. Elbow - New York Morning
3. Disclosure ft. Mary J. Blige - F For You
4. Damon Albarn - Lonely Press Play
5. Arctic Monkeys - Arabella
6. The National - I Need My Girl
7. David Bowie - Love Is Lost
8. Kings of Leon - Temple
9. HAIM - If I Could Change Your Mind
10. Kaiser Chiefs - Coming Home
11. Bastille - Flaws
12. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
13. Coldplay - Midnight
14. Lily Allen - Our Time
15. Lady Gaga - G.U.Y.
16. Guano Apes - Close To The Sun
17. Editors - Sugar
18. Lykke Li - No Rest For The Wicked
19. Coldplay - Magic
20. Jake Bugg - Messed Up Kids
Predlozi:
Warpaint - Disco/Very + Keep It Healthy
Franz Ferdinand - Fresh Strawberries (re-entry)
Banks - Brain (re-entry)
Editors - What Is This Thing Called Love
Calvin Harris - Summer
1. No Rest For The Wicked
OdgovoriIzbriši2. Albarn
3. Love Me Like...
4. Jake Bugg
5. Editors
6. Guano Apes
7. Elbow
8. The National
9. Lily Allen
10. Gaga
11. Magic
12. HAIM
13. Bowie
14. Disclosure
15. Paramore
16. Midnight
17. Kings of Leon
18. Bastille
19. Kaiser Chiefs
20. Arabella
Predlozi:
1. Banks
2. QOTSA
3. Warpaint
4. The Horrors
1. Paramore - Ain't It Fun
OdgovoriIzbriši2. Guano Apes - Close To The Sun
3. Coldplay - Midnight
4. HAIM - If I Could Change Your Mind
5. Lykke Li - No Rest For The Wicked
6. David Bowie - Love Is Lost
7. Coldplay - Magic
8. Kaiser Chiefs - Coming Home
9. Lily Allen - Our Time
10. Arctic Monkeys - Arabella
11. Lady Gaga - G.U.Y.
12. Elbow - New York Morning
13. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
14. Bastille - Flaws
15. Editors - Sugar
16. Jake Bugg - Messed Up Kids
17. Damon Albarn - Lonely Press Play
18. Kings of Leon - Temple
19. The National - I Need My Girl
20. Disclosure ft. Mary J. Blige - F For You
Predlozi:
Warpaint - Disco/Very + Keep It Healthy
Sky Ferreira - I Blame Myself
Foxes - Holding Onto Heaven
Billie Joe Armstrong & Norah Jones - Kentucky
The Horrors - So Now You Know
Mando Diao - Black Saturday.
1. Coldplay - Magic
OdgovoriIzbriši2. The National - I Need My Girl
3. HAIM - If I Could Change Your Mind
4. Arctic Monkeys - Arabella
5. Bastille - Flaws
6. Damon Albarn - Lonely Press Play
7. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
8. Elbow - New York Morning
9. Lady Gaga - G.U.Y.
10. Paramore - Ain't It Fun
11. Lily Allen - Our Time
12. Kaiser Chiefs - Coming Home
13. Lykke Li - No Rest For The Wicked
14. Coldplay - Midnight
15. Jake Bugg - Messed Up Kids
16. Kings of Leon - Temple
17. Editors - Sugar
18. Guano Apes - Close To The Sun
19. Disclosure ft. Mary J. Blige - F For You
20. David Bowie - Love Is Lost
1. Sam Smith - Stay With Me
2. Sigma - Nobody To Love
3. Calvin Harris - Summer
4. The Horrors - So Now You Know
5. Mando Diao - Black Saturday
1. Damon Albarn - Lonely Press Play
OdgovoriIzbriši2. Lykke Li - No Rest For The Wicked
3. Coldplay - Magic
4. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
5. Coldplay - Midnight
6. Arctic Monkeys - Arabella
7. Editors - Sugar
8. Kings Of Leon - Temple
9. Jake Bugg - Messed Up Kids
10. Lady Gaga - G.U.Y
11. Elbow - New York Morning
12. Kaiser Chiefs - Coming Home
13. The National - I Need My Girl
14. Guano Apes - Close To The Sun
15. David Bowie - Love Is Lost (koliko dobrih pesama na listi, bruka. o.O)
16. Haim - If I Could Change Your Mind
17. Paramore - Ain't It Fun
18. Lily Allen - Our Time
19. Disclosure ft. Mary J Bilige - F For You
20. Bastille - Flaws
1. Queens Of The Stone Age - Smooth Sailing
2. Mando Diao - Black Saturday
3. The Horrors - So Now You Know
4. Warpaint - Disco/Very + Keep It Healthy
5. Sky Ferreira - I Blame Myself
Autor je uklonio komentar.
OdgovoriIzbriši1. Editors
OdgovoriIzbriši2. Arabella
3. Kaiser Chiefs
4. Bugg
5. Kings Of Leon
6. Guano Apes
7. Gaga
8. Magic
9. Elbow
10. Bowie
11. Disclosure
12. No Rest For The Wicked
13. Love Me Like...
14. The National
15. Lily Allen
16. Midnight
17. Flaws
18. Albarn
19. HAIM
20. Paramore
1. Editors
2. QOTSA
3. Franz Ferdinand
4. Mando Diao
5. Calvin
Predlog za predloge: Editors - A Ton Of Love (ne ubaciš li ih u predloge, koljem te)
Samo da naglasim: Back from Paris couple days ago. Ne znam da li je ova lista još uvek važeća.
OdgovoriIzbriši1. Bastille - Flaws
2. Lady Gaga - G.U.Y
3. Kings Of Leon - Temple
4. Lily Allen - Our Time
5. Kaiser Chiefs - Coming Home
6. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
7. Coldplay - Magic
8. Coldplay - Midnight
9. Disclosure - F For You ft. Mary J. Blige
10. Lykke Li - No Rest For The Wicked
11. Jake Bugg - Messed Up Kids
12. Elbow - New York Morning
13. The National - I Need My Girl
14. Arctic Monkeys - Arabella
15. Guano Apes - Close To The Sun
16. HAIM - If I Could Change Your Mind
17. David Bowie - Love Is Lost
18. Editors - Sugar
19. Paramore - Ain't It Fun
20. Damon Albarn - Lonely Press Play
Calvin Harris - Summer
Foxes - Holding Onto Heaven
Sam Smith - Stay With Me
Autor je uklonio komentar.
IzbrišiDamn it! Nema veze, vredelo je pokušati :P
IzbrišiAutor je uklonio komentar.
Izbriši