Lista se oseća nekako prilično nostalgično.
U doba liste pre jedno stotinak izdanja, kada sam još praktikovao bojkot kukica i xD na kraju svake rečenice, lista je bila orijentisana ka pop muzici. Vraćamo se tim vremenima - noviteti su svi pop (ako se Britpop računa kao pop, a računa se, nja).
Dakle: Lady Gaga, Jake Bugg, Lily Allen i Banks (više R&B nego pop, ali ipak) umesto prošlonedeljnih noviteta, Fresh Strawberries i Addicted To You.
U nastavku glasajte! :D
1 (1) Arctic Monkeys - Arabella
2 (2) Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
3 (7) HAIM - If I Could Change Your Mind
U doba liste pre jedno stotinak izdanja, kada sam još praktikovao bojkot kukica i xD na kraju svake rečenice, lista je bila orijentisana ka pop muzici. Vraćamo se tim vremenima - noviteti su svi pop (ako se Britpop računa kao pop, a računa se, nja).
Dakle: Lady Gaga, Jake Bugg, Lily Allen i Banks (više R&B nego pop, ali ipak) umesto prošlonedeljnih noviteta, Fresh Strawberries i Addicted To You.
U nastavku glasajte! :D
1 (1) Arctic Monkeys - Arabella
2 (2) Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
3 (7) HAIM - If I Could Change Your Mind
4 (11) Kings of Leon - Temple
8 (6) Coldplay - Midnight
9 (9) Paramore - Ain't It Fun
10 (8) Editors - Sugar
11 (10) David Bowie - Love Is Lost
13 (15) Foxes - Let Go For Tonight
14 (new) Lady Gaga - G.U.Y.
15 (new) Jake Bugg - Messed Up Kids
17 (18) Bastille - Flaws
18 (new) Lily Allen - Our Time
19 (new) Banks - Brain
20 (16) Editors - Formaldehyde
Predlozi:
- Neneh Cherry ft. Robyn - Out Of The Black
- Shakira - Empire
- Rita Ora - I Will Never Let You Down
- Elbow - New York Morning
- Guano Apes - Close To The Sun
- Klaxons - There Is No Other Time
- Jack White - High Ball Stepper
- Skrillex ft. Ragga Twins - Ragga Bomb
- Franz Ferdinand - Fresh Strawberries (re-entry)
- Pixies - Greens And Blues (re-entry)
- Zedd ft. Matthew Koma & Miriam Bryant - Find You (re-entry)
All rights reserved to stef-z&company.inc 2013. Hvala na saradnji.


1. Paramore - Ain't It Fun
OdgovoriIzbriši2. Disclosure ft. Mary J. Blige - F For You
3. Damon Albarn - Lonely Press Play
4. Arctic Monkeys - Arabella
5. The National - I Need My Girl
6. David Bowie - Love Is Lost
7. Kings of Leon - Temple
8. Editors - Formaldehyde
9. HAIM - If I Could Change Your Mind
10. Kaiser Chiefs - Coming Home
11. Bastille - Flaws
12. Foster The People - Coming Of Age
13. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
14. Foxes - Let Go For Tonight
15. Banks - Brain
16. Lady Gaga - G.U.Y.
17. Editors - Sugar
18. Coldplay - Midnight
19. Lily Allen - Our Time
20. Jake Bugg - Messed Up Kids
Predlozi:
Elbow - New York Morning
Franz Ferdinand - Fresh Strawberries (re-entry)
Skrillex ft. Ragga Twins - Ragga Bomb
Guano Apes - Close To The Sun
Pixies - Greens And Blues (re-entry)
1. Damon Albarn - Lonely Press Play
OdgovoriIzbriši2. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
3. Coldplay - Midnight
4. Arctic Monkeys - Arabella
5. Kaiser Chiefs - Coming Home
6. Kings Of Leon - Temple
7. Jake Bugg - Messed Up Kids
8. Lady Gaga - G.U.Y
9. Editors - Sugar
10. Banks - Brain
11. David Bowie - Love Is Lost
12. The National - I Need My Girl
13. Lily Allen - Our Time
14. Haim - If I Could Change Your Mind
15. Editors - Formaldehyde
16. Foster The People - Coming Of Age
17. Paramore - Ain't It Fun
18. Disclosure ft. Mary J Bilige - F For You
19. Foxes - Let Go For Tonight
20. Bastille - Flaws
1. Klaxons - There Is No Other Time
2. Jack White - High Ball Stepper
3. Elbow - New York Morning
4. Neneh Cherry ft. Robyn - Out Of The Black
5. Guano Apes - Close To The Sun
1. Bastille - Flaws
OdgovoriIzbriši2. Kings Of Leon - Temple
3. Lady Gaga - G.U.Y
4. Lily Allen - Our Time
5. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
6. Kaiser Chiefs - Coming Home
7. Coldplay - Midnight
8. Disclosure - F For You ft. Mary J. Blige
9. Foxes - Let Go For Tonight
10. Jake Bugg - Messed Up Kids
11. Arctic Monkeys - Arabella
12. HAIM - If I Could Change Your Mind
13. The National - I Need My Girl
14. Banks - Brain
15. Foster The People - Coming Of Age
16. Paramore - Ain't It Fun
17. Editors - Formaldehyde
18. Editors - Sugar
19. David Bowie - Love Is Lost
20. Damon Albarn - Lonely Press Play
Predlozi:
Shakira - Empire
Zedd ft. Matthew Koma & Miriam Bryant - Find You (re-entry)
Skrillex ft. Ragga Twins - Ragga Bomb
1. Editors - Formaldehyde
OdgovoriIzbriši2. Editors - Sugar
3. Arctic Monkeys - Arabella
4. Kaiser Chiefs - Coming Home
5. Lady Gaga - G.U.Y.
6. Damon Albarn - Lonely Press Play
7. Banks - Brain
8. Jake Bugg - Messed Up Kids
9. Kings Of Leon - Temple
10. David Bowie - Love Is Lost
11. The National - I Need My Girl
12. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
13. HAIM - If I Could Change Your Mind
14. Coldplay - Midnight
15. Disclosure - F For You ft. Mary J. Blige
16. Foster The People - Coming Of Age
17. Bastille - Flaws
18. Paramore - Ain't It Fun
19. Lily Allen - Our Time
20. Foxes - Let Go For Tonight
1. Franz Ferdinand - Fresh Strawberries
2. Guano Apes - Close To The Sun
3. Pixies - Greens & Blues
4. Klaxons - There Is No Other Time
P.S. Predlog za predloge: Editors - What Is This Thing Called Love (s time, pokušaj da ne izbaciš Formaldehyde, jer bi bilo lepo da imaju 3 pesme na listi) :]
IzbrišiP.P.S. Bastille na devetnaeastom mestu, ostale dve pesme se pomeraju za jedno mesto gore.
Glasovi se mogu menjati jedino usled slučajnog ponavljanja ili nedostatka pesme na glasačkom listiću.
IzbrišiFormaldehyde leti, pomiri se sa činjenicom.
Fine. Ali da si ubacio What Is This Thing Called Love obavezno, ili te koljem ;)
Izbriši1. Paramore - Ain't It Fun
OdgovoriIzbriši2. Foxes - Let Go For Tonight
3. HAIM - If I Could Change Your Mind
4. David Bowie - Love Is Lost
5. Lady Gaga - G.U.Y.
6. Arctic Monkeys - Arabella
7. Kaiser Chiefs - Coming Home
8. Foster The People - Coming Of Age
9. Coldplay - Midnight
10. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
11. Lily Allen - Our Time
12. Jake Bugg - Messed Up Kids
13. Editors - Sugar
14. Bastille - Flaws
15. Kings of Leon - Temple
16. Damon Albarn - Lonely Press Play
17. Banks - Brain
18. Disclosure ft. Mary J. Blige - F For You
19. Editors - Formaldehyde
20. The National - I Need My Girl
Predlozi:
Guano Apes - Close To The Sun
Tonight Alive - The Edge.
1. Lykke Li
OdgovoriIzbriši2. Banks
3. Jake Bugg
4. Gaga
5. Damon Albarn
6. Sugar
7. HAIM
8. The National
9. Lily Allen
10. Coldplay
11. Disclosure
12. Bowie
13. Foxes
14. Paramore
15. KOL
16. Bastille
17. Foster The People
18. Coming Home
19. Arabella
20. Formaldehyde
Predlozi:
1. Neneh Cherry
2. Jack White
3. Elbow
4. Guano Apes
5. Pixies