30. 03. 2014.

MTV.rs Members Top 20 #169

Imam primitvnu, nezrelu potrebu da istaknem da je 169 broj liste. 169. 69.

 Koliko vidim, ja ću izrasti u nezrelu jedinku. I siromašnu. U isčekivanju plate dugujem više para nego Srbija Svetskoj banci.

Listu napuštaju Stefanova nesuđena i Pixies, a ulaze Zedd (sa neizbežna 2 gostujuća izvođača) i Pixies (kao da nisu ni ispali).

U nastavku glasajte. :D



1 (1) Arctic Monkeys - Arabella
2 (15) Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone 
3 (18) Damon Albarn - Lonely Press Play
4 (3) The National - I Need My Girl
5 (2) Kaiser Chiefs - Coming Home 
6 (5) Coldplay - Midnight
7 (4) HAIM - If I Could Change Your Mind


Predlozi:
  • Banks - Brain
  • Neneh Cherry ft. Robyn - Out Of The Black 
  • Kylie Minogue - Sexercize 
  • Justin Timberlake - Not a Bad Thing
  • Lily Allen - Our Time
  • Pixies - Snakes
  • Lady Gaga - G.U.Y.
  • Jake Bugg - Messed Up Kids
  • Kelis - Rumble
  • Shakira - Empire
  • Beyoncé - Partition (re-entry)
  All rights reserved to stef-z&company.inc 2013. Hvala na saradnji.



Broj komentara: 8:

  1. 1. Paramore - Ain't It Fun
    2. Avicii - Addicted To You
    3. Disclosure ft. Mary J. Blige - F For You
    4. Damon Albarn - Lonely Press Play
    5. Arctic Monkeys - Arabella
    6. The National - I Need My Girl
    7. David Bowie - Love Is Lost
    8. Kings of Leon - Temple
    9. Editors - Formaldehyde
    10. HAIM - If I Could Change Your Mind
    11. Kaiser Chiefs - Coming Home
    12. Bastille - Flaws
    13. Foster The People - Coming Of Age
    14. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
    15. Foxes - Let Go For Tonight
    16. Franz Ferdinand - Fresh Strawberries
    17. Editors - Sugar
    18. Zedd ft. Matthew Koma & Miriam Bryant - Find You
    19. Pixies - Greens And Blues
    20. Coldplay - Midnight

    Predlozi:

    Beyoncé - Partition (re-entry)
    Kylie Minogue - Sexercize
    Lady Gaga - G.U.Y.
    Pixies - Snakes
    Lily Allen - Our Time

    OdgovoriIzbriši
  2. 1. Bastille - Flaws
    2. Kings Of Leon - Temple
    3. Zedd ft. Matthew Koma & Miriam Bryant - Find You
    4. Avicii - Addicted To You
    5. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
    6. Kaiser Chiefs - Coming Home
    7. Coldplay - Midnight
    8. Disclosure - F For You ft. Mary J. Blige
    9. Foxes - Let Go For Tonight
    10. Pixies - Greens And Blues
    11. Foster The People - Coming Of Age
    12. Arctic Monkeys - Arabella
    13. Editors - Formaldehyde
    14. HAIM - If I Could Change Your Mind
    15. Franz Ferdinand - Fresh Strawberries
    16. Editors - Sugar
    17. David Bowie - Love Is Lost
    18. Damon Albarn - Lonely Press Play
    19. The National - I Need My Girl
    20. Paramore - Ain't It Fun

    Predlozi:

    Justin Timberlake - Not a Bad Thing
    Shakira - Empire
    Lady Gaga - G.U.Y.
    Lily Allen - Our Time

    OdgovoriIzbriši
  3. 1. Lykke Li
    2. Damon Albarn
    3. The National
    4. Sugar
    5. HAIM
    6. Bowie
    7. Disclosure
    8. Coldplay
    9. Pixies
    10. KOL
    11. Foxes
    12. Paramore
    13. Arabella
    14. Kaiser Chiefs
    15. Foster The People
    16. Franz Ferdinand
    17. Avicii
    18. Bastille
    19. Zedd
    20. Formaldehyde

    Predlozi:

    1. Banks
    2. Neneh Cherry
    3. Kelis
    4. Partition
    5. Gaga

    OdgovoriIzbriši
  4. 1. Paramore - Ain't It Fun
    2. HAIM - If I Could Change Your Mind
    3. Coldplay - Midnight
    4. Franz Ferdinand - Fresh Strawberries
    5. David Bowie - Love Is Lost
    6. Foxes - Let Go For Tonight
    7. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
    8. Arctic Monkeys - Arabella
    9. Pixies - Greens And Blues
    10. Foster The People - Coming Of Age
    11. Bastille - Flaws
    12. Editors - Sugar
    13. Kaiser Chiefs - Coming Home
    14. Zedd ft. Matthew Koma & Miriam Bryant - Find You
    15. Avicii - Addicted To You
    16. Kings of Leon - Temple
    17. The National - I Need My Girl
    18. Damon Albarn - Lonely Press Play
    19. Editors - Formaldehyde
    20. Disclosure ft. Mary J. Blige - F For You

    Predlozi:
    Fall Out Boy ft. Courtney Love - Rat A Tat
    Lily Allen - Our Time
    Pixies - Snakes
    Lady Gaga - G.U.Y.
    Jake Bugg - Messed Up Kids.

    OdgovoriIzbriši
  5. 1. The National - I Need My Girl
    2. HAIM - If I Could Change Your Mind
    3. Arctic Monkeys - Arabella
    4. Paramore - Ain't It Fun
    5. Bastille - Flaws
    6. Foster The People - Coming Of Age
    7. Kaiser Chiefs - Coming Home
    8. Foxes - Let Go For Tonight
    9. Damon Albarn - Lonely Press Play
    10. Zedd ft. Matthew Koma & Miriam Bryant - Find You
    11. Kings of Leon - Temple
    12. Coldplay - Midnight
    13. Disclosure ft. Mary J. Blige - F For You
    14. Editors - Sugar
    15. Editors - Formaldehyde
    16. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
    17. Pixies - Greens And Blues
    18. Franz Ferdinand - Fresh Strawberries
    19. Avicii - Addicted To You
    20. David Bowie - Love Is Lost

    1. Shakira - Empire
    2. Jake Bugg - Messed Up Kids
    3. Lady Gaga - G.U.Y.
    4. Lily Allen - Our Time
    5. Banks - Brain

    OdgovoriIzbriši
  6. 1. Damon Albarn - Lonely Press Play
    2. Coldplay - Midnight
    3. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
    4. Arctic Monkeys - Arabella
    5. Kaiser Chiefs - Coming Home
    6. Kings of Leon - Temple
    7. The National - I Need My Girl
    8. Editors - Sugar
    9. David Bowie - Love Is Lost
    10. Pixies - Greens And Blues
    11. Franz Ferdinand - Fresh Strawberries
    12. Foster The People - Coming Of Age
    13. Editors - Formaldehyde
    14. HAIM - If I Could Change Your Mind
    15. Paramore - Ain't It Fun
    16. Disclosure ft. Mary J. Blige - F For You
    17. Foxes - Let Go For Tonight
    18. Bastille - Flaws
    19. Zedd ft. Matthew Koma & Miriam Bryant - Find You
    20. Avicii - Addicted To You


    1. Jake Bugg - Messed Up Kids
    2. Neneh Cherry ft. Robyn - Out Of The Black
    3. Kylie Minogue - Sexercize
    4. Lady Gaga - G.U.Y.
    5. Banks - Brain

    OdgovoriIzbriši
  7. 1. Editors - Formaldehyde
    2. Editors - Sugar
    3. Kaiser Chiefs - Coming Home
    4. Arctic Monkeys - Arabella
    5. Kings Of Leon - Temple
    6. The National - I Need My Girl
    7. Damon Albarn - Lonely Press Play
    8. Coldplay - Midnight
    9. David Bowie - Love Is Lost
    10. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
    11. HAIM - If I Could Change Your Mind
    12. Franz Ferdinand - Fresh Strawberries
    13. Foster The People - Coming Of Age
    14. Foxes - Let Go For Tonight
    15. Disclosure - F For You ft. Mary J. Blige
    16. Paramore - Ain't It Fun
    17. Pixies - Greens & Blues
    18. Zedd - Find You ft. Matthew Koma & Miriam Bryant
    19. Bastille - Flaws
    20. Avicii - Addicted To You

    1. Jake Bugg - Messed Up Kids
    2. Lady Gaga - G.U.Y.
    3. Banks - Brain

    OdgovoriIzbriši

MTV Srbija