Plate nema. Vučiću, izneverio si me.
Sudeći posvemu predsednik naše male države, gospodin Vučić, obećavši borbu protiv korupcije i radna mesta, je zanemario našu malu, legendarnu instituciju od istorijskog značaja. Veoma lepo od njega, da.
Listu ove nedelje napuštaju Arctic Monkeys, Kylie, Daft Punk i Rudimental; upadaju Stefanova nesuđena, Damon Albarn, Franz Ferdinand i Lykke Li.
U nastavku glasajte! :D
1 (15) Arctic Monkeys - Arabella
2 (1) Kaiser Chiefs - Coming Home
3 (2) The National - I Need My Girl
4 (8) HAIM - If I Could Change Your Mind
5 (4) Coldplay - Midnight
6 (18) Kings of Leon - Temple
7 (3) Paramore - Ain't It Fun
8 (9) Disclosure ft. Mary J. Blige - F For You
Sudeći posvemu predsednik naše male države, gospodin Vučić, obećavši borbu protiv korupcije i radna mesta, je zanemario našu malu, legendarnu instituciju od istorijskog značaja. Veoma lepo od njega, da.
Listu ove nedelje napuštaju Arctic Monkeys, Kylie, Daft Punk i Rudimental; upadaju Stefanova nesuđena, Damon Albarn, Franz Ferdinand i Lykke Li.
U nastavku glasajte! :D
1 (15) Arctic Monkeys - Arabella
2 (1) Kaiser Chiefs - Coming Home
3 (2) The National - I Need My Girl
4 (8) HAIM - If I Could Change Your Mind
5 (4) Coldplay - Midnight
6 (18) Kings of Leon - Temple
7 (3) Paramore - Ain't It Fun
8 (9) Disclosure ft. Mary J. Blige - F For You
9 (7) Bastille - Flaws
11 (20) Editors - Sugar
12 (6) Pixies - Blue Eyed Hexe
13 (10) Foxes - Let Go For Tonight
All rights reserved to stef-z&company.inc 2013. Hvala na saradnji.
14 (13) David Bowie - Love Is Lost
16 (14) Avicii - Addicted To You
17 (new) Franz Ferdinand - Fresh Strawberries
18 (new) Damon Albarn - Lonely Press Play
19 (17) Editors - Formaldehyde
20 (new) Beyoncé - Partition
Predlozi:
- Pixies - Greens And Blues
- Banks - Brain
- Cris Cab - Liar Liar
- Neneh Cherry ft. Robyn - Out Of The Black
- Kylie Minogue - Sexercize
- Justin Timberlake - Not a Bad Thing
- Anastacia - Stupid Little Things
- Zedd ft. Matthew Koma & Miriam Bryant - Find You
- Chromeo ft. Toro y Moi - Come Alive
- Kate Nash - Sister (re-entry)


DA LI JE MOGUĆE?? :")
OdgovoriIzbrišiMooožda glasam ove nedelje.
1. Damon Albarn - Lonely Press Play
OdgovoriIzbriši2. Coldplay - Midnight
3. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
4. Arctic Monkeys - Arabella
5. Kaiser Chiefs - Coming Home
6. Kings Of Leon - Temple
7. Editors - Sugar
8. The National - I Need My Girl
9. Franz Ferdinand - Fresh Strawberries
10. David Bowie - Love Is Lost
11. Foster The People - Coming Of Age
12. Pixies - Blue Eyed Hexe
13. Paramore - Ain't It Fun
14. Editors - Formaldehyde
15. Haim - If I Could Change Your Mind
16. Bastille - Flaws
17. Disclosure ft. Mary J Bilige - F For You
18. Foxes - Let Go For Tonight
19. Avicii - Addicted To You
20. Beyonce - Partition
1. Chromeo ft. Toro Y Moi - Come Alive
2. Anastacia - Stupid Little Things
3. Kylie Minogue - Sexercize
4. Neneh Cherry ft. Robyn - Out Of The Black
5. Pixies - Green And Blues
ja sam kurva raspala :D
OdgovoriIzbrišiHahahahahahaha xD
Izbrišip.s. vučić (još uvek) nije predsednik države, ne penzioniši nam tomu pre vremena. x)
OdgovoriIzbriši1. Bastille - Flaws
OdgovoriIzbriši2. Kings Of Leon - Temple
3. Avicii - Addicted To You
4. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
5. Beyonce - Partition
6. Coldplay - Midnight
7. Kaiser Chiefs - Coming Home
8. Disclosure - F For You ft. Mary J. Blige
9. Foxes - Let Go For Tonight
10. Foster The People - Coming Of Age
11. Arctic Monkeys - Arabella
12. The National - I Need My Girl
13. HAIM - If I Could Change Your Mind
14. Editors - Sugar
15. Editors - Formaldehyde
16. Damon Albarn - Lonely Press Play
17. Paramore - Ain't It Fun
18. Franz Ferdinand - Fresh Strawberries
19. Pixies - Blue Eyed Hexe
20. David Bowie - Love Is Lost
Predlozi:
Cris Cab - Liar Liar
Justin Timberlake - Not a Bad Thing
Zedd ft. Matthew Koma & Miriam Bryant - Find You
1. Paramore - Ain't It Fun
OdgovoriIzbriši2. Avicii - Addicted To You
3. Disclosure ft. Mary J. Blige - F For You
4. Damon Albarn - Lonely Press Play
5. Arctic Monkeys - Arabella
6. The National - I Need My Girl
7. David Bowie - Love Is Lost
8. Editors - Formaldehyde
9. HAIM - If I Could Change Your Mind
10. Pixies - Blue Eyed Hexe
11. Kaiser Chiefs - Coming Home
12. Foster The People - Coming Of Age
13. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
14. Bastille - Flaws
15. Beyoncé - Partition
16. Foxes - Let Go For Tonight
17. Franz Ferdinand - Fresh Strawberries
18. Kings of Leon - Temple
19. Editors - Sugar
20. Coldplay - Midnight
Predlozi:
Pixies - Greens And Blues
Kylie Minogue - Sexercize
Kate Nash - Sister (re-entry)
Zedd ft. Matthew Koma & Miriam Bryant - Find You
Anastacia - Stupid Little Things
1. The National
OdgovoriIzbriši2. Bowie
3. Lykke Li
4. Damon Albarn
5. Beyonce
6. HAIM
7. Sugar
8. Disclosure
9. Foxes
10. Coldplay
11. Arabella
12. Pixies
13. Paramore
14. Kaiser Chiefs
15. Foster The People
16. KOL
17. Franz Ferdinand
18. Bastille
19. Avicii
20. Formaldehyde
Predlozi:
1. Banks
2. Neneh Cherry
3. Pixies
1. Paramore - Ain't It Fun
OdgovoriIzbriši2. HAIM - If I Could Change Your Mind
3. Arctic Monkeys - Arabella
4. David Bowie - Love Is Lost
5. Foster The People - Coming Of Age
6. Coldplay - Midnight
7. Foxes - Let Go For Tonight
8. Franz Ferdinand - Fresh Strawberries
9. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
10.Pixies - Blue Eyed Hexe
11. Kaiser Chiefs - Coming Home
12. Editors - Sugar
13. Damon Albarn - Lonely Press Play
14. Avicii - Addicted To You
15. Kings of Leon - Temple
16. Bastille - Flaws
17. The National - I Need My Girl
18. Beyoncé - Partition
19. Editors - Formaldehyde
20. Disclosure ft. Mary J. Blige - F For You
Predlozi:
Kate Nash - Sister (re-entry)
Ubaci bre fall out boy ne bidi kurva.
1. Editors - Formaldehyde
OdgovoriIzbriši2. Editors - Sugar
3. Kaiser Chiefs - Coming Home
4. Arctic Monkeys - Arabella
6. Kings Of Leon - Temple
7. Damon Albarn - Lonely Press Play
8. The National - I Need My Girl
8. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
9. Franz Ferdinand - Fresh Strawberries
10. Coldplay - Midnight
11. Disclosure - F For You ft. Mary J. Blige
12. Foster The People - Coming Of Age
13. Bastille - Flaws
14. Avicii - Addicted To You
15. Pixies - Blue Eyed Hexe
16. HAIM - If I Could Change Your Mind
17. Paramore - Ain't It Fun
18. Foxes - Let Go For Tonight
19. David Bowie - Love Is Lost
20. Beyoncé - Partition
1. Zedd - Find You ft. Matthew Koma & Miriam Bryant
2. Cris Cab - Liar Liar
3. Justin Timberlake - Not A Bad Thing
4. BANKS - Brain
EDITORS - WHAT IS THIS THING CALLED LOVE???
Fail. xD
Izbriši5. The National - I Need My Girl
6. Kings Of Leon - Temple
7. Damon Albarn - Lonely Press Play
8. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone