Da li ću najzad dobiti platu ako Vučić pobedi?
Kralja B nema nigde na listi, opraštamo se od mog finansijskog stanja koje može pružiti osnove za život. Plačite zbog njenog nedostatka na listi. Budite humani.
Listu napuštaju Stefanova Nesuđena (plačite), Arcade Fire i Kate Nash, upadaju Editors, Kings of Leon i Arctic Monkeys (nema Stefanove Nesuđene, plačite ponovo).
U nastavku glasajte! :D
1 (1) Kaiser Chiefs - Coming Home
2 (2) The National - I Need My Girl
3 (6) Paramore - Ain't It Fun
4 (17) Coldplay - Midnight
5 (3) Foster The People - Coming Of Age
6 (4) Pixies - Blue Eyed Hexe
9 (5) Disclosure ft. Mary J. Blige - F For You
10 (8) Foxes - Let Go For Tonight
11 (12) Kylie Minogue - Into The Blue
12 (9) Daft Punk ft. Julian Casablancas - Instant Crush
Kralja B nema nigde na listi, opraštamo se od mog finansijskog stanja koje može pružiti osnove za život. Plačite zbog njenog nedostatka na listi. Budite humani.
Listu napuštaju Stefanova Nesuđena (plačite), Arcade Fire i Kate Nash, upadaju Editors, Kings of Leon i Arctic Monkeys (nema Stefanove Nesuđene, plačite ponovo).
U nastavku glasajte! :D
1 (1) Kaiser Chiefs - Coming Home
2 (2) The National - I Need My Girl
3 (6) Paramore - Ain't It Fun
4 (17) Coldplay - Midnight
5 (3) Foster The People - Coming Of Age
6 (4) Pixies - Blue Eyed Hexe
7 (7) Bastille - Flaws
8 (16) HAIM - If I Could Change Your Mind9 (5) Disclosure ft. Mary J. Blige - F For You
10 (8) Foxes - Let Go For Tonight
11 (12) Kylie Minogue - Into The Blue
12 (9) Daft Punk ft. Julian Casablancas - Instant Crush
13 (15) David Bowie - Love Is Lost
14 (13) Avicii - Addicted To You
15 (new) Arctic Monkeys - Arabella
17 (11) Editors - Formaldehyde
18 (new) Kings of Leon - Temple
20 (new) Editors - Sugar
Predlozi:
- Beyoncé - Partition
- London Grammar - Hey Now
- Damon Albarn - Lonely Press Play
- Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
- Pixies - Greens and Blues
- Banks - Brain
- Jennifer Lopez ft. French Montana - I Luh Ya Papi
- Franz Ferdinand - Fresh Strawberries
- Cris Cab - Liar Liar


1. Paramore - Ain't It Fun
OdgovoriIzbriši2. Avicii - Addicted To You
3. Rudimental ft. Becky Hill - Powerless
4. Disclosure ft. Mary J. Blige - F For You
5. Arctic Monkeys - One For The Road
6. The National - I Need My Girl
7. David Bowie - Love Is Lost
8. Editors - Formaldehyde
9. Daft Punk ft. Julian Casablancas - Instant Crush
10. HAIM - If I Could Change Your Mind
11. Pixies - Blue Eyed Hexe
12. Kaiser Chiefs - Coming Home
13. Foster The People - Coming Of Age
14. Bastille - Flaws
15. Kylie Minogue - Into The Blue
16. Foxes - Let Go For Tonight
17. Arctic Monkeys - Arabella
18. Kings of Leon - Temple
19. Editors - Sugar
20. Coldplay - Midnight
Predlozi:
Damon Albarn - Lonely Press Play
Beyoncé - Partition
Franz Ferdinand - Fresh Strawberries
Pixies - Greens and Blues
Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
Evo da se prvo dobro isplačem :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
OdgovoriIzbrišiSad mogu da glasam:
1. Bastille - Flaws
2. Avicii - Addicted To You
3. Kings Of Leon - Temple
4. Coldplay - Midnight
5. Kaiser Chiefs - Coming Home
6. Disclosure - F For You ft. Mary J. Blige
7. Foxes - Let Go For Tonight
8. Kylie Minogue - Into The Blue
9. Rudimental ft. Becky Hill - Powerless
10. HAIM - If I Could Change Your Mind
11. Foster The People - Coming Of Age
12. Arctic Monkeys - Arabella
13. Paramore - Ain't It Fun
14. Editors - Formaldehyde
15. The National - I Need My Girl
16. Editors - Sugar
17. Pixies - Blue Eyed Hexe
18. David Bowie - Love Is Lost
19. Daft Punk - Instant Crush ft. Julian Casablancas
20. Arctic Monkeys - One For The Road
Predlozi:
Beyoncé - Partition
Cris Cab - Liar Liar
Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
Jennifer Lopez ft. French Montana - I Luh Ya Papi
Predlozi za predloge:
OdgovoriIzbrišiEditors - What Is This Thing Called Love
Bastille - Of The Night.
=D
1. Coldplay - Midnight
OdgovoriIzbriši2. Kaiser Chiefs - Coming Home
3. Arctic Monkeys - Arabella
4. Kings Of Leon - Temple
5. The National - I Need My Girl
6. Editors - Sugar
7. Pixies - Blue Eyed Hexe
8. Kylie Minogue - Into The Blue
9. Foster The People - Coming Of Age
10. David Bowie - Love Is Lost
11. Daft Punk ft. Julian Casablancas - Instant Crush
12. Paramore - Ain;t It Fun
13. Editors - Formaldehyde
14. Bastille - Flaws
15. Haim - If I Could Change Your Mind
16. Disclosure ft. Mary J Bilige - F For You
17. Foxes - Let Go For Tonight
18. Rudimental ft. Becky Hill - Powerless
19. Arctic Monkeys - One For The Road
20. Avicii - Addicted To You
1. Damon Albarn - Lonely Press Play
2. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
3. Franz Ferdinand - Fresh Strawberries
4. Pixies - Greens And Blues
5. Cris Cab - Liar Liar
pa šta reći, a ne zaplakati??
OdgovoriIzbrišiKOJU POSLUKU PORATI??? šaljem poruku onima koji čitaju, ali ne slušaju. onima koji slušaju, a ne vide... ne čuju. izvin'te, ovo ćete u montaži...
predlozi:
beyoncé - partition, please
1. The National
OdgovoriIzbriši2. Bowie
3. Disclosure
4. Sugar
5. HAIM
6. Kylie
7. Arabella
8. Coldplay
9. Temple
10. Daft Punk
11. Foxes
12. Paramore
13. Kaiser Chiefs
14. Pixies
15. Foster The People
16. Bastille
17. Rudimental
18. Avicii
19. One For The Road
20. Formaldehyde
Predlozi:
1. pornjava
2. Banks
3. London Grammar
4. Lykke Li
5. Damon Albarn
Autor je uklonio komentar.
Izbriši1. Arctic Monkeys - Arabella
OdgovoriIzbriši2. Foster The People - Coming Of Age
3. The National - I Need My Girl
4. HAIM - If I Could Change Your Mind
5. Bastille - Flaws
6. Paramore - Ain't It Fun
7. Kaiser Chiefs - Coming Home
8. Foxes - Let Go For Tonight
9. Kings of Leon - Temple
10. Daft Punk ft. Julian Casablancas - Instant Crush
11. Disclosure ft. Mary J. Blige - F For You
12. Coldplay - Midnight
13. Editors - Sugar
14. Editors - Formaldehyde
15. Arctic Monkeys - One For The Road
16. Avicii - Addicted To You
17. Rudimental ft. Becky Hill - Powerless
18. Pixies - Blue Eyed Hexe
19. Kylie Minogue - Into The Blue
20. David Bowie - Love Is Lost
1. London Grammar - Hey Now
2. Franz Ferdinand - Fresh Strawberries
3. Cris Cab - Liar Liar
4. Banks - Brain
5. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone
1. Editors - Formaldehyde
OdgovoriIzbriši2. Kaiser Chiefs - Coming Home
3. Editors - Sugar
4. Arctic Monkeys - Arabella
5. Kings Of Leon - Temple
6. Pixies - Blue Eyed Hexe
7. Disclosure - F For You ft. Mary J. Blige
8. Bastille - Flaws
9. Coldplay - Midnight
10. Foster The People - Coming Of Age
11. Arctic Monkeys - One For The Road
12. The National - I Need My Girl
13. HAIM - If I Could Change Your Mind
14. Avicii - Addicted To You
15. Kylie Minogue - Into The Blue
16. Daft Punk - Instant Crush ft. Julian Casablancas
17. Foxes - Let Go For Tonight
18. Rudimental - Powerless ft. Becky Hill
19. Paramore - Ain't It Fun
20. David Bowie - Love Is Lost
1. Franz Ferdinand - Fresh Strawberries
2. Damon Albarn - Lonely Press Play
3. Cris Cab - Liar Liar
4. Lykke Li - Love Me Like I'm Not Made Of Stone