Originalan naslov jer manjak inspiracije.
Filer tekst, jer manjak inspiracije. A i može mi se, da se ne lažemo.
Sa liste masovno beganje, jer su ispale Mosquito, Blind, OMYGOD! i Lost, a ušle I'm Waiting Here, Somebody To Die For, Bring The Noize i Anklebiters.
U nastavku štaaaaaaa? Glasajte!
1 (13) Foals - Bad Habit
(8) Paramore - Still Into You
All rights reserved to stef-z&company.inc 2013. Hvala na saradnji.
Filer tekst, jer manjak inspiracije. A i može mi se, da se ne lažemo.
Sa liste masovno beganje, jer su ispale Mosquito, Blind, OMYGOD! i Lost, a ušle I'm Waiting Here, Somebody To Die For, Bring The Noize i Anklebiters.
U nastavku štaaaaaaa? Glasajte!
1 (13) Foals - Bad Habit
2 (1) The xx - Fiction
3 (12) OneRepublic - Counting Stars
8 (3) Depeche Mode - Goodbye
11 (2) Foals - Late Night
14 (new) Paramore - Anklebiters
15 (18) Paramore - Now
16 (new) M.I.A. - Bring The Noize
17 (6) Muse - Panic Station
18 (new) Hurts - Somebody To Die For
Predlozi:
- Yeah Yeah Yeahs - Despair
- Natalia Kills - Problem
- Nine Inch Nails - Came Back Haunted
- Daft Punk ft. Pharrell Williams - Get Lucky
- Naughty Boy ft. Sam Smith - La La La
- Passenger - Let Her Go
- Justin Timberlake - Tunnel Vision
- P!nk ft. Lily Allen - True Love
- Ciara ft. Nicki Minaj - I'm Out
- Taylor Swift - Red
- Arctic Monkeys - Do I Wanna Know?
All rights reserved to stef-z&company.inc 2013. Hvala na saradnji.


1. Paramore - Still Into You
OdgovoriIzbriši2. Paramore - Anklebiters
3. Paramore - Now
4. Janelle Monáe ft. Erykah Badu - Q.U.E.E.N.
5. M.I.A. - Bring The Noize
6. David Guetta ft. Tegan and Sara - Every Chance We Get We Run
7. Rudimental ft. Ella Eyer - Waiting All Night
8. Foals - Bad Habit
9. The xx - Fiction
10. Foals - Late Night
11. 30 Seconds To Mars - Up In The Air
12. Depeche Mode - Goodbye
13. OneRepublic - Counting Stars
14. Depeche Mode - Soothe My Soul
15. Muse - Panic Station
16. Twenty One Pilots - Car Radio
17. Jessie J ft. Big Sean & Dizzee Rascal - Wild
18. Lana Del Rey - Young and Beautiful
19. David Lynch ft. Lykke Li - I'm Waiting Here
20. Hurts - Somebody To Die For
Predlozi:
Daft Punk ft. Pharrell Williams - Get Lucky
Arctic Monkeys - Do I Wanna Know?
Nine Inch Nails - Came Back Haunted
Yeah Yeah Yeahs - Despair
P!nk ft. Lilly Alen - True Love
/
OdgovoriIzbrišiPredlozi:
Daft Punk ft. Pharrell Williams - Get Lucky
Hehe =D
1. Bad Habit
OdgovoriIzbriši2. Lynch/Li
3. The xx
4. Q.U.E.E.N.
5. Rudimental
6. M.I.A.
7. Twenty One Pilots
8. Muse
9. Late Night
10. Goodbye
11. Soothe My Soul
12. Hurts
13. Lana
14. Jessie J
15. 30 Seconds To Mars
16. David Guetta
17. Anklebiters
18. OneRepublic
19. Still Into You
20. Now
Predlozi:
1. Arctic Monkeys
2. Yeah Yeah Yeahs
3. Daft Punk
4. Nine Inch Nails
:]
1. Goodbye
OdgovoriIzbriši2. Bad Habit
3. Rudimental
4. David Lynch
5. Lana del Rey
6. OneRepublic
7. The XX
8. Muse
9. Soothe My Soul
10. Late Night
11. Hurts
12. M.I.A
13. Janelle Monae
14. 21 Pilots
15. Anklebiters
16. David Guetta
17. Jessie J
18. 30STM
19. Still Into You
20. Now
1. Arctic Monkeys
2. Passenger
3. Daft Punk
4. Nine Inch Nails
5. Naughty Boy
longliveoasis95
1. 30 Seconds To Mars - Up In The Air
OdgovoriIzbriši2. OneRepublic - Counting Stars
3. Jessie J ft. Big Sean & Dizzee Rascal - Wild
4. Paramore - Still Into You
5. Hurts - Somebody To Die For
6. Muse - Panic Station
7. Janelle Monáe ft. Erykah Badu - Q.U.E.E.N.
8. Paramore - Now
9. Paramore - Anklebiters
10. Twenty One Pilots - Car Radio
11. Depeche Mode - Goodbye
12. Rudimental ft. Ella Eyer - Waiting All Night
13. M.I.A. - Bring The Noize
14. Foals - Late Night
15. Depeche Mode - Soothe My Soul
16. David Guetta ft. Tegan and Sara - Every Chance We Get We Run
17. Foals - Bad Habit
18. The xx - Fiction
19. David Lynch ft. Lykke Li - I'm Waiting Here
20. Lana Del Rey - Young and Beautiful
Predlozi:
P!nk ft. Lily Allen - True Love
Justin Timberlake - Tunnel Vision
-KobeBryant24
1. Paramore - Anklebiters
OdgovoriIzbriši2. Paramore - Now
3. Paramore - Still Into You
4. Twenty One Pilots - Car Radio
5. 30 Seconds To Mars - Up In The Air
6. M.I.A. - Bring The Noize
7. OneRepublic - Counting Stars
8. The xx - Fiction
9. Lana Del Rey - Young and Beautiful
10. Janelle Monáe ft. Erykah Badu - Q.U.E.E.N.
11. David Guetta ft. Tegan and Sara - Every Chance We Get We Run
12. Muse - Panic Station
13. Hurts - Somebody To Die For
14. Jessie J ft. Big Sean & Dizzee Rascal - Wild
15. Foals - Bad Habit
16. Foals - Late Night
17. Depeche Mode - Soothe My Soul
18. David Lynch ft. Lykke Li - I'm Waiting Here
19. Rudimental ft. Ella Eyer - Waiting All Night
20. Depeche Mode - Goodbye
Predlozi:
P!nk ft. Lily Allen - True Love
Arctic Monkeys - Do I Wanna Know?
Yeah Yeah Yeahs - Despair
Daft Punk ft. Pharrell Williams - Get Lucky
Nine Inch Nails - Came Back Haunted.
1.Hurts - Somebody To Die For
OdgovoriIzbriši2.OneRepublic - Counting Stars
3.Paramore - Anklebiters
4.David Guetta ft. Tegan and Sara - Every Chance We Get We Run
5.Jessie J ft. Big Sean & Dizzee Rascal - Wild
6.30 Seconds To Mars - Up In The Air
7.Paramore - Still Into You
8.Twenty One Pilots - Car Radio
9.Rudimental ft. Ella Eyer - Waiting All Night
10.The xx - Fiction
11.David Lynch ft. Lykke Li - I'm Waiting Here
12.Muse - Panic Station
13.Depeche Mode - Goodbye
14.Foals - Bad Habit
15.Paramore - Now
16.Janelle Monáe ft. Erykah Badu - Q.U.E.E.N.
17.Lana Del Rey - Young and Beautiful
18.M.I.A. - Bring The Noize
19.Foals - Late Night
20.Depeche Mode - Soothe My Soul
Prijedlozi:
1.Passenger - Let Her Go
2.Justin Timberlake - Tunnel Vision
3.Daft Punk ft. Pharrell Williams - Get Lucky
4.Natalia Kills - Problem