28. 04. 2012.

MTV.rs Members Top 20 #70

U ovom delu posta bih trebao da se izvinim što sam bio lenj i nisam ranije izbacio listu. Sada se izvinjavam jer je neki retard promenio izgled kontrolne table...

  
Kontrolna tabla je, inače, moje malo utočište gde se postovi prave. Imam da pi... besnim dok ne steknem naviku, tako da se nemojte plašiti... xD (O, bože, moji komentari su sve gluplji i gluplji. Ne čitajte, molim vas).

Lista je raspad sistema, mada ni to nije neko iznenadjenje. Gossip prvi, Paradise ispala nakon 21 nedelje i Madonna pala 15 mesta - sve tipično za jedno izdanje naše liste... xD Sa dotične je ispala, pored pomenute Paradise, i pesma These Days, a ušle su pesme No Reflection i Verano.

Ne čitajte više ove tekstove, mooooolim vas. I glasajte. :]






Predlozi:
  • The Pretty Reckless - My Medicine 
  • Inna - Wow
  • John Legend ft. Ludacris - Tonight (Best You Ever Had)
  • Scissor Sisters - Only The Horses 
  • Lana Del Rey - Carmen
  • Foster The People - Houdini
  • Nicki Minaj - Starships
  • Emeli Sandé - My Kind Of Love
  • fun. ft. Janelle Monáe - We Are Young

 


All rights reserved to stef-z&company.inc 2011. Hvala na saradnji. xD

Broj komentara: 6:

  1. 1.DEV feat. Enrique Iglesias - Naked
    2.Drake feat. Rihanna - Take Care
    3.David Guetta feat. Nicki Minaj - Turn Me On
    4.Jessie J feat. David Guetta - Laserlight
    5.Madonna - Girl Gone Wild
    6.Chris Brown - Turn Up The Music
    7.M.I.A. - Bad Girls
    8.Gotye feat. Kimbra - Somebody That I Used To Know
    9.Rebecca Ferguson - Nothing's Real But Love
    10.DJ Fresh feat. Rita Ora - Hot Right Now
    11.Swedish House Mafia - Greyhound
    12.Paul Van Dyk feat. Austin Leeds - Verano
    13.David Guetta - The Alphabeat
    14.Beyoncé - I Care
    15.Arctic Monkeys - R U Mine?
    16.Florence + The Machine - Never Let Me Go
    17.Red Hot Chili Peppers - Look Around
    18.Gossip - Perfect World
    19.Coldplay - Charlie Brown
    20.Marilyn Manson - No Reflection

    Predlozi:

    Nicki Minaj - Starships!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. O čemu ti to? Meni je kontrolna tabla normalna (onaj novi izgled).
    Inače, čitaćemo i dalje xD

    1 Beyoncé - I Care
    2 Madonna - Girl Gone Wild
    3 Red Hot Chili Peppers - Look Around
    4 Gotye ft. Kimbra - Somebody That I Used To Know
    5 Chris Brown - Turn Up The Music
    6 David Guetta ft. Nicki Minaj - Turn Me On
    7 M.I.A. - Bad Girls
    8 DJ Fresh ft. Rita Ora - Hot Right Now
    9 Coldplay - Charlie Brown
    10 David Guetta - The Alphabeat
    11 Paul Van Dyk ft. Austin Leeds - Verano
    12 Marilyn Manson - No Reflection
    13 DEV ft. Enrique Iglesias - Naked
    14 Arctic Monkeys - R U Mine?
    15 Jessie J ft. David Guetta - Laserlight
    16 Rebecca Ferguson - Nothing's Real But Love
    17 Florence + The Machine - Never Let Me Go
    18 Swedish House Mafia - Greyhound
    19 Drake ft. Rihanna - Take Care
    20 Gossip - Perfect World

    Predlozi:
    ~

    OdgovoriIzbriši
  3. 1.Jessie J ft. David Guetta - Laserlight
    2.Madonna - Girl Gone Wild
    3.Drake ft. Rihanna - Take Care
    4.Coldplay - Charlie Brown
    5.David Guetta - The Alphabeat
    6.DJ Fresh ft. Rita Ora - Hot Right Now
    7.Marilyn Manson - No Reflection
    8.Gossip - Perfect World
    9.David Guetta ft. Nicki Minaj - Turn Me On
    10.Paul van Dyk ft. Austin Leeds - Verano
    11.DEV ft. Enrique Iglesias - Naked
    12.Arctic Monkeys - R U Mine?
    13.Swedish House Mafia - Greyhound
    14.Red Hot Chili Peppers - Look Around
    15.Chris Brown - Turn Up The Music
    16.M.I.A. - Bad Girls
    17.Florence + The Machine - Never Let Me Go
    18.Rebecca Ferguson - Nothing's Real But Love
    19.Beyoncé - I Care
    20.Gotye ft. Kimbra - Somebody That I Used To Know

    Predlozi:
    1.Scissor Sisters - Only The Horses
    2.Inna - Wow
    3.Nicki Minaj - Starships
    4.Foster The People - Houdini
    5.Lana Del Rey - Carmen
    6.The Pretty Reckless - My Medicine

    OdgovoriIzbriši
  4. 1. Arctic Monkeys - R U Mine?
    2. Gossip - Perfect World
    3. Marilyn Manson - No Reflection
    4. Florence + The Machine - Never Let Me Go
    5. Red Hot Chili Peppers - Look Around
    6. Rebecca Ferguson - Nothing's Real But Love
    7. Coldplay - Charlie Brown
    8. Swedish House Mafia - Greyhound
    9. David Guetta - The Alphabeat
    10. Jessie J ft. David Guetta - Laserlight
    11. Beyoncé - I Care
    12. Gotye ft. Kimbra - Somebody That I Used To Know
    13. M.I.A. - Bad Girls
    14. Drake ft. Rihanna - Take Care
    15. Paul van Dyk ft. Austin Leeds - Verano
    16. DJ Fresh ft. Rita Ora - Hot Right Now
    17. DEV ft. Enrique Iglesias - Naked
    18. Chris Brown - Turn Up The Music
    19. David Guetta ft. Nicki Minaj - Turn Me On
    20. Madonna - Girl Gone Wild

    Predlozi:
    * fun. ft. Janelle Monáe - We Are Young (tek sad ovo? :'D)
    * The Pretty Reckless - My Medicine
    * Lana Del Rey - Carmen
    * Foster The People - Houdini
    * Emeli Sandé - My Kind Of Love.

    OdgovoriIzbriši
  5. 1. Paul van Dyk
    2. Gossip
    3. Rebecca
    4. Take Care
    5. DEV
    6. Florence
    7. Marilyn Manson
    8. Gotye
    9. Coldplay
    10. DJ Fresh
    11. Gotye
    12. SHM
    13. Jessie J
    14. Madonna
    15. Chris Brown
    16. M.I.A.
    17. Alphabeat
    18. Turn me on
    19. Beyonce
    20. RHCP

    1. fun.
    2. Lana Del Rey
    3. Emeli
    4. Foster the People
    5. Scissor Sisters

    :]

    OdgovoriIzbriši
  6. 1. Gossip - Perfect World
    2. Red Hot Chili Peppers - Look Around
    3. Coldplay - Charlie Brown
    4. Florence + The Machine - Never Let Me Go
    5. Swedish House Mafia - Greyhound
    6. Arctic Monkeys - R U Mine?
    7. M.I.A. - Bad Girls
    8. Madonna - Girl Gone Wild
    9. David Guetta ft. Nicki Minaj - Turn Me On
    10. DJ Fresh ft. Rita Ora - Hot Right Now
    11. Jessie J ft. David Guetta - Laserlight
    12. Gotye ft. Kimbra - Somebody That I Used To Know
    13. Rebecca Ferguson - Nothing's Real But Love
    14. Drake ft. Rihanna - Take Care
    15. Chris Brown - Turn Up The Music
    16. Beyoncé - I Care
    17. David Guetta - The Alphabeat
    18. Marilyn Manson - No Reflection
    19. Paul van Dyk ft. Austin Leeds - Verano
    20. DEV ft. Enrique Iglesias - Naked

    Predlozi:

    The Pretty Reckless - My Medicine
    Lana Del Rey - Carmen
    Scissor Sisters - Only The Horses
    fun. ft. Janelle Monáe - We Are Young
    Foster The People - Houdini

    OdgovoriIzbriši

MTV Srbija