25. 03. 2012.

MTV.rs Members Top 20 #65

Second choice is in da haus! Yay. *forever alone face* xD


Znate šta ću sad da uradim? Jel znate šta ću sad da uradim? Da li znate šta ću SAD da uradim? Znate šta ću?Jel znate? Znate šta ću sad da uradim? Jel znate šta ću sad da uradim? Znate li šta ću sad da uradim?! 

E, postaviću vam najnovije izdanje naše liste, koje izgleda poprilično drugačije nego što smo navikli (Guette nema u Top 5?! :shocked:), a koje su napustile Taylor Swift, Jessie J, kao i Madonna da svojim čirlidersicama.

Pogledajte ga ispod (izdanje naše liste, na to mislim) i glasajte! (:


14 (10) Avicii - Levels

Predlozi:
  • Jack White - Love Interuption
  • Madonna - Girl Gone Wild
  • Usher - Climax
  • Marina and The Diamonds - Primadonna
  • Cher Lloyd ft. Astro - Want U Back
  • Jason Mraz - I Won't Give Up
  • Lenny Kravitz - Push 
  • Lana Del Rey - Blue Jeans
  • Arctic Monkeys - R U Mine?
  • Adam Lambert - Better Than I Know Myself (re-entry)
  • LMFAO - Sorry For Party Rocking (re-entry)
  • Taylor Swift ft. The Civil Wars - Safe &Sound (re-entry)

Zvanični e-mail na koji možete poslati glasove i predloge za listu je mtv.rsmemberawards@gmail.com.

All rights reserved to stef-z&company.inc 2011. Hvala na saradnji. xD

P.S. Imamo uvid u glasove i komentare poslate preko Fejsbuk dodatka za komentarisanje, iako oni nisu javno vidljivi usled tehničke greške dodatka.

Broj komentara: 8:

  1. 1. Red Hot Chili Peppers - Look Around
    2. Coldplay - Charlie Brown
    3. Florence + The Machine - Never Let Me Go
    4. Foo Fighters - These Days
    5. Nero - Must Be The Feeling
    6. Coldplay - Paradise
    7. Swedish House Mafia - Greyhound
    8. Avril Lavigne - Goodbye
    9. Gotye ft. Kimbra - Somebody That I Used To Know
    10. Beyoncé - I Care
    11. Chris Brown - Turn Up The Music
    12. David Guetta ft. Sia - Titanium
    13. Avicii - Levels
    14. David Guetta ft. Nicki Minaj - Turn Me On
    15. M.I.A. - Bad Girls
    16. Katy Perry - Part of Me
    17. Will.I.Am ft. Jennifer Lopez & Mick Jagger - T.H.E. (The Hardest Ever)
    18. Rihanna - You da One
    19. Flo Rida ft. Sia - Wild Ones
    20. Rihanna ft. Calvin Harris - We Found Love

    Predlozi:
    Arctic Monkeys - R U Mine?
    Marina and The Diamonds - Primadonna
    Lana Del Rey - Blue Jeans
    Lenny Kravitz - Push
    Taylor Swift ft. The Civil Wars - Safe & Sound (re-entry).

    OdgovoriIzbriši
  2. 1. Swedish House Mafia - Greyhound
    2. Avicii - Levels
    3. David Guetta ft. Sia - Titanium
    4. David Guetta ft. Nicki Minaj - Turn Me On
    5. Coldplay - Paradise
    6. Flo Rida ft. Sia - Wild Ones
    7. Rihanna ft. Calvin Harris - We Found Love
    8. Gotye ft. Kimbra - Somebody That I Used To Know
    9. Will.I.Am ft. Jennifer Lopez & Mick Jagger - T.H.E. (The Hardest Ever)
    10. Chris Brown - Turn Up The Music
    11. Katy Perry - Part of Me
    12. Rihanna - You da One
    13. Beyoncé - I Care
    14. Coldplay - Charlie Brown
    15. M.I.A. - Bad Girls
    16. Avril Lavigne - Goodbye
    17. Nero - Must Be The Feeling
    18. Foo Fighters - These Days
    19. Florence + The Machine - Never Let Me Go
    20. Red Hot Chili Peppers - Look Around

    Predlozi:

    - Usher - Climax

    Paja

    OdgovoriIzbriši
  3. 1.Rihanna ft.Calvin Harris - We found love
    2.Rihanna - You da one
    3.David Guetta ft.Nicki Minaj - Turn me on
    4.Chris Brown - Turn up the music
    5.David Guetta ft.Sia - Titanium
    6.Swedish House Mafia - Greyhound
    7.Coldplay - Paradise
    8.Gotye ft.Kimbra - Somebody that I used to know
    9.Katy Perry - Part of me
    10.Coldplay - Charlie Brown
    11.Avicii - Levels
    12.Beyoncé - I care
    13.Avril Lavigne - Goodbye
    14.Flo Rida ft.Sia - Wild ones
    15.Red Hot Chili Peppers - Look around
    16.Will.I.Am ft.Jennifer Lopez & Mick Jagger - T.H.E. (The Hardest Ever)
    17.Foo Fighters - These days
    18.M.I.A. - Bad girls
    19.Nero - Must be the feeling
    20.Florence + The Machine - Never let me go

    Prijedlozi:

    1.Usher - Climax
    2.Lenny Kravitz - Push
    3.Adam Lambert - Better than I know myself (re-entry)

    OdgovoriIzbriši
  4. 1.Rihanna feat. Calvin Harris - We found love
    2.Rihanna - You da one
    3.David Guetta feat. Nicki Minaj - Turn me on
    4.Chris Brown - Turn up the music
    5.Katy Perry - Part of Me
    6.M.I.A. - Bad Girls
    7.David Guetta feat. Sia - Titanium
    8.Gotye feat. Kimbra - Somebody That I Used To Know
    9.Swedish House Mafia - Greyhound
    10.Will.I.Am feat. Jennifer Lopez & Mick Jagger - T.H.E. (The Hardest Ever)
    11.Flo Rida feat. Sia - Wild Ones
    12.Beyoncé - I Care
    13.Avicii - Levels
    14.Coldplay - Paradise
    15.Avril Lavigne - Goodbye
    16.Nero - Must Be The Feeling
    17.Florence + The Machine - Never Let Me Go
    18.Red Hot Chili Peppers - Look Around
    19.Coldplay - Charlie Brown
    20.Foo Fighters - These Days

    Predlozi:

    Madonna - Girl Gone Wild
    Usher - Climax
    Adam Lambert - Better Than I Know Myself (re-entry)
    LMFAO - Sorry For Party Rocking (re-entry)

    OdgovoriIzbriši
  5. 1 Beyoncé - I Care
    2 Coldplay - Paradise
    3 Red Hot Chili Peppers - Look Around
    4 David Guetta ft. Nicki Minaj - Turn Me On
    5 M.I.A. - Bad Girls
    6 Chris Brown - Turn Up The Music
    7 Will.I.Am ft. Jennifer Lopez & Mick Jagger - T.H.E. (The Hardest Ever)
    8 Gotye ft. Kimbra - Somebody That I Used To Know
    9 Avicii - Levels
    10 Flo Rida ft. Sia - Wild Ones
    11 Rihanna - You da One
    12 Coldplay - Charlie Brown
    13 Avril Lavigne - Goodbye
    14 David Guetta ft. Sia - Titanium
    15 Rihanna ft. Calvin Harris - We Found Love
    16 Nero - Must Be The Feeling
    17 Foo Fighters - These Days
    18 Swedish House Mafia - Greyhound
    19 Florence + The Machine - Never Let Me Go
    20 Katy Perry - Part of Me

    Predlozi:
    Madonna - Girl Gone Wild

    OdgovoriIzbriši
  6. 1. Nero
    2. Florence
    3. Charlie Brown
    4. Gotye
    5. Foo Fighters
    6. M.I.A.
    7. Avril
    8. Greyhound
    9. Katy Perry
    10. Beyonce
    11. Chris Brown
    12. You da one
    13. RHCP
    14. T.H.E.
    15. Titanium
    16. Wild ones
    17. Turn me on
    18. Levels
    19. Paradise
    20. We found love

    1. Lana Del Rey
    2. Jack White
    3. Lenny Kravitz
    4. Taylor Swift

    :]

    OdgovoriIzbriši
  7. 4vR!l4C n4fuw4n! m4w! xD29. 03. 2012. 20:38

    1.Avril Lavigne - Goodbye
    2.Rihanna - You da One
    3.Rihanna ft. Calvin Harris - We Found Love
    4.Red Hot Chili Peppers - Look Around
    5.Coldplay - Paradise
    6.Coldplay - Charlie Brown
    7.Foo Fighters - These Days
    8.Beyoncé - I Care
    9.Swedish House Mafia - Greyhound
    10.M.I.A. - Bad Girls
    11.Gotye ft. Kimbra - Somebody That I Used To Know
    12.Florence + The Machine - Never Let Me Go
    13.Nero - Must Be The Feeling
    14.Will.I.Am ft. Jennifer Lopez & Mick Jagger - T.H.E. (The Hardest Ever)
    15.Chris Brown - Turn Up The Music
    16.Avicii - Levels
    17.Katy Perry - Part of Me
    18.Flo Rida ft. Sia - Wild Ones
    19.David Guetta ft. Nicki Minaj - Turn Me On
    20.David Guetta ft. Sia - Titanium

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 4vR!l4C n4fuw4n! m4w! xD29. 03. 2012. 20:40

      JAOO -.-'

      PRIJEDLOZI

      Cher Lloyd ft. Astro - Want U Back
      Jason Mraz - I Won't Give Up
      Arctic Monkeys - R U Mine?

      Izbriši

MTV Srbija