18. 02. 2012.

MTV.rs Members Top 20 #60

Ponestaje mi pametnih stvari da kažem u ovom delu (ako sam ih uopšte pričao xD), tako da vas molim da nastavite dole...

  

Dobro, ni ovde nemam ništa mnogo da kažem. Kao i uvek. Oh, koje iznenađenje. Inače, samo jedno pitanje: ko je još primetio da su pesme opsednute devetim mestom? Ne, stvarno, u poslednje vreme je jedno 7 - 8 pesama stiglo do ovog mesta. Ako ovo niste primetili, sada znate još jednu činjenicu koja nema nikakvog značaja za vaš život. Nema na čemu. xD
Sa naše liste su ispale 3 ''novije'' - prokletstvo od prošle nedelje. Meh. Pesme o kojima pričam su Mr. Wrong, My Heart Is Broken, Tomorrow i Up, nešto starijeg datuma. One su ustupile mesto (*khm* bivšoj) kraljici popa, Madonni, u povratničkom singlu sa koleginicama Stupid Hoe (izvinjavam se fanovima dotične) i M.I.A., koja je takodje ušla sa svojom solo pesmom Bad Girls. Njima se pridružuju dubstep producenti Nero (peta sreća) i Armin Van Buuren kao re-entry.

Gotovo izlupavanje. Sada glasajte. :D





Predlozi:
  • Adam Lambert - Better Than I Know Myself
  • Foo Fighters - These Days  
  • Flo-Rida ft. Sia - Wild Ones
  • Justice - On'n'on
  • Gotye ft. Kimbara - Somebody That I Used To Know 
  • Lil' John ft. LMFAO - Drink
  • Evanescence - My Heart Is Broken (re-entry)
  • The Cranberries - Tomorrow (re-entry)
  • Mary J. Blige ft. Drake - Mr. Wrong (re-entry)



Zvanični e-mail na koji možete poslati glasove i predloge za listu je mtv.rsmemberawards@gmail.com.

All rights reserved to stef-z&company.inc 2011. Hvala na saradnji. xD

Broj komentara: 9:

  1. 1.Rihanna feat. Calvin Harris - We Found Love
    2.Rihanna - You Da One
    3.David Guetta feat. Nicki Minaj - Turn Me On
    4.Madonna feat. Nicki Minaj & M.I.A. - Give Me All Your Luvin'
    5.M.I.A. - Bad Girls
    6.Will.I.Am feat. Jennifer Lopez & Mick Jagger - T.H.E. (The Hardest Ever)
    7.David Guetta feat. Sia - Titanium
    8.Lady Gaga - Marry the Night
    9.Jessie J - Domino
    10.David Guetta feat. Usher - Without You
    11.Avicii - Levels
    12.Beyoncé - I Care
    13.Amy Winehouse - Our Day Will Come
    14.Armin Van Buuren feat. Adam Young - Youtopia
    15.Nero - Must Be The Feeling
    16.Red Hot Chili Peppers - Look Around
    17.Coldplay - Paradise
    18.Coldplay - Charlie Brown
    19.Adele - Turning Tables (Live @ The Royal Albert Hall)
    20.Red Hot Chili Peppers - Monarchy of Roses

    Predlozi:

    Adam Lambert - Better Than I Know Myself
    Gotye feat. Kimbara - Somebody That I Used To Know
    Flo-Rida ft. Sia - Wild Ones

    Za sledeću nedelju: Chris Brown - Turn Up The Music i LMFAO - Sorry For Party Rocking

    OdgovoriIzbriši
  2. 1.Rihanna - You da One
    2.Jessie J - Domino
    3.Rihanna ft. Calvin Harris - We Found Love
    4.Coldplay - Paradise
    5.Lady Gaga - Marry the Night
    6.Red Hot Chili Peppers - Look Around
    7.Adele - Turning Tables (Live @ The Royal Albert Hall)
    8.Coldplay - Charlie Brown
    9.Amy Winehouse - Our Day Will Come
    10.Red Hot Chili Peppers - Monarchy of Roses
    11.Beyoncé - I Care
    12.M.I.A. - Bad Girls
    13. Will.I.Am ft. Jennifer Lopez & Mick Jagger - T.H.E. (The Hardest Ever)
    14.Madonna ft. Nicki Minaj & M.I.A. - Give Me All Your Luvin'
    15.Nero - Must Be The Feeling
    16.Armin Van Buuren ft. Adam Young - Youtopia
    17.Avicii - Levels
    18.David Guetta ft. Usher - Without You
    19.David Guetta ft. Nicki Minaj - Turn Me On
    20.David Guetta ft. Sia - Titanium



    Predlozi:
    Foo Fighters - These Days
    Evanescence - My Heart Is Broken (re-entry)
    The Cranberries - Tomorrow (re-entry)
    Mary J. Blige ft. Drake - Mr. Wrong (re-entry)

    OdgovoriIzbriši
  3. 1. Red Hot Chili Peppers - Look Around
    2. Red Hot Chili Peppers - Monarchy of Roses
    3. Coldplay - Charlie Brown
    4. Amy Winehouse - Our Day Will Come
    5. Beyoncé - I Care
    6. Nero - Must Be The Feeling
    7. David Guetta ft. Sia - Titanium
    8. Jessie J - Domino
    9. Adele - Turning Tables (Live @ The Royal Albert Hall)
    10. David Guetta ft. Nicki Minaj - Turn Me On
    11. Coldplay - Paradise
    12. David Guetta ft. Usher - Without You
    13. Armin Van Buuren ft. Adam Young - Youtopia
    14. Lady Gaga - Marry the Night
    15. Avicii - Levels
    16. Will.I.Am ft. Jennifer Lopez & Mick Jagger - T.H.E. (The Hardest Ever)
    17. Rihanna ft. Calvin Harris - We Found Love
    18. Madonna ft. Nicki Minaj & M.I.A. - Give Me All Your Luvin'
    19. M.I.A. - Bad Girls
    20. Rihanna - You da One

    Predlozi:
    The Cranberries - Tomorrow (re-entry)
    Foo Fighters - These Days
    Gotye ft. Kimbara - Somebody That I Used To Know (Tek sad u predloge? o.O)
    Justice - On'n'on
    Evanescence - My Heart Is Broken (re-entry).

    OdgovoriIzbriši
  4. 1.Rihanna ft.Calvin Harris - We found love
    2.Rihanna - You da one
    3.David Guetta ft.Nicki Minaj - Turn me on
    4.David Guetta ft.Sia - Titanium
    5.David Guetta ft.Usher - Without you
    6.Coldplay - Paradise
    7.Avicii - Levels
    8.Beyoncé - I care
    9.Adele - Turning tables (Live @ The Royal Albert Hall)
    10.Red Hot Chili Peppers - Look around
    11.Lady Gaga - Marry the night
    12.Jessie J - Domino
    13.Red Hot Chili Peppers - Monarchy of roses
    14.Will.I.Am ft.Jennifer Lopez & Mick Jagger - T.H.E. (The Hardest Ever)
    15.Coldplay - Charlie Brown
    16.Armin Van Buuren ft.Adam Young - Youtopia
    17.Nero - Must be the feeling
    18.Amy Winehouse - Our day will come
    19.M.I.A. - Bad girls
    20.Madonna ft.Nicki Minaj & M.I.A. - Give me all your luvin'

    Prijedlozi:

    1.Adam Lambert - Better than I know myself
    2.Lil' John ft.LMFAO - Drink
    3.Mary J. Blige ft.Drake - Mr.Wrong (re-entry)

    OdgovoriIzbriši
  5. 1 Beyoncé - I Care
    2 Coldplay - Paradise
    3 Lady Gaga - Marry the Night
    4 Red Hot Chili Peppers - Look Around
    5 M.I.A. - Bad Girls
    6 Red Hot Chili Peppers - Monarchy of Roses
    7 Will.I.Am ft. Jennifer Lopez & Mick Jagger - T.H.E. (The Hardest Ever)
    8 Madonna ft. Nicki Minaj & M.I.A. - Give Me All Your Luvin'
    9 David Guetta ft. Nicki Minaj - Turn Me On
    10 Avicii - Levels
    11 Coldplay - Charlie Brown
    12 David Guetta ft. Sia - Titanium
    13 David Guetta ft. Usher - Without You
    14 Rihanna - You da One
    15 Rihanna ft. Calvin Harris - We Found Love
    16 Adele - Turning Tables (Live @ The Royal Albert Hall)
    17 Armin Van Buuren ft. Adam Young - Youtopia
    18 Nero - Must Be The Feeling
    19 Amy Winehouse - Our Day Will Come
    20 Jessie J - Domino

    Predlozi:
    Kosa - Crta ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. 1. Red Hot Chili Peppers - Look Around
    2. Coldplay - Paradise
    3. Red Hot Chili Peppers - Monarchy of Roses
    4. Amy Winehouse - Our Day Will Come
    5. Will.I.Am ft. Jennifer Lopez & Mick Jagger - T.H.E. (The Hardest Ever)
    6. Madonna ft. Nicki Minaj & M.I.A. - Give Me All Your Luvin'
    7. Rihanna ft. Calvin Harris - We Found Love
    8. David Guetta ft. Sia - Titanium
    9. Armin Van Buuren ft. Adam Young - Youtopia
    10. David Guetta ft. Nicki Minaj - Turn Me On
    11. Avicii - Levels
    12. David Guetta ft. Usher - Without You
    13. Adele - Turning Tables (Live @ The Royal Albert Hall)
    14. Jessie J - Domino
    15. M.I.A. - Bad Girls
    16. Rihanna - You da One
    17. Lady Gaga - Marry the Night
    18. Beyoncé - I Care
    19. Coldplay - Charlie Brown
    20. Nero - Must Be The Feeling

    Predlozi:

    Foo Fighters - These Days
    Gotye ft. Kimbara - Somebody That I Used To Know
    Mary J. Blige ft. Drake - Mr. Wrong
    Justice - On'n'on
    Evanescence - My Heart Is Broken

    OdgovoriIzbriši
  7. 1. Nero
    2. Bad girls
    3. Youtopia
    4. Charlie Brown
    5. Adele
    6. Look around
    7. Beyonce
    8. Amy
    9. You da one
    10. Levels
    11. Gaga
    12. Titanium
    13. T.H.E.
    14. Levels
    15. Turn me on
    16. Monarchy of roses
    17. Domino
    18. Paradise
    19. We found love
    20. Without you

    1. Mary J. Blige
    2. Justice
    3. The Cranberries
    4. Evanescence
    5. Foo Fighters

    :]

    OdgovoriIzbriši
  8. 1. Titanium
    2. Turn Me On
    3. Levels
    4. Without You
    5. Paradise
    6. We Found Love
    7. Lady Gaga
    8. T.H.E.
    9. Yutopia
    10. You Da One
    11. Domino
    12. Look Around
    13. Monarchy Of Roses
    14. Madonna
    15. Charlie Brown
    16. MIA
    17. Nero
    18. Beyonce
    19. Adele
    20. Amy Wine

    Predlozi:
    - Wild Ones

    Paja

    OdgovoriIzbriši
  9. 1-Jessie J - Domino
    2-David Guetta ft. Sia - Titanium
    3-David Guetta ft. Nicki Minaj - Turn Me On
    4-Coldplay - Charlie Brown
    5-Rihanna ft. Calvin Harris - We Found Love
    6-M.I.A. - Bad Girls
    7-Rihanna - You da One
    8-Lady Gaga - Marry the Night
    9-Madonna ft. Nicki Minaj & M.I.A. - Give Me All Your Luvin'
    10-Coldplay - Paradise
    11-Amy Winehouse - Our Day Will Come
    12-Red Hot Chili Peppers - Look Around
    13-Avicii - Levels
    14-Beyoncé - I Care
    15-David Guetta ft. Usher - Without You
    16-Adele - Turning Tables (Live @ The Royal Albert Hall)
    17-Armin Van Buuren ft. Adam Young - Youtopia
    18-Red Hot Chili Peppers - Monarchy of Roses
    19-Nero - Must Be The Feeling
    20-Will.I.Am ft. Jennifer Lopez & Mick Jagger - T.H.E. (The Hardest Ever)

    Predlozi:
    1-Flo-Rida ft. Sia - Wild Ones
    2-Adam Lambert - Better Than I Know Myself

    OdgovoriIzbriši

MTV Srbija