Da li ste primetili da je petak svaki put kad predstavljamo listu? Kako čudno... Ao, da, dobrodošli. :)
A ovako, David Guetta dominira (ne na sexusalan način) listom, dok su sa liste ispale Feel so close, Till I'm gone, Run the world i Dirty dancer.
U ovom trenutku mi je ponestalo inspiracije. Tako da vas molim: GLASAJTE! :D
4 (17) Beyoncé - 1+1
8 (19) Paramore - Monster
9 (9) Lady Gaga - Yoü And I
10 (20) Nicki Minaj ft. Rihanna - Fly
14 (6) Eminem - Space Bound
15 (new) Tiësto - Maximal Crazy
18 (new) Avril Lavigne - Wish You Were Here
Predlozi:
- Pitbull ft. Marc Anthony - Rain Over Me (re-entry)
- Bad Meets Evil ft. Bruno Mars - Lighters
- Foo Fighters - Alandria (Live)
- Evanescence - What You Want
- Afrojack, Dimitri Vegas, Like Mike & NERVO - The Way We See The World
- Jennifer Lopez - Papi
- 30 Seconds to Mars - Night of the Hunter
- Blink 182 - Up All Night
- LMFAO - Sexy and I Know It
- Sean Paul ft. Alexis Jordan - Got 2 Luv U
- Morandi - Serenada
Zvanični e-mail na koj možete poslati glasove i predloge za listu: mtv.rsmemberawards@gmail.com.
All rights reserved to stef-z&company.inc 2011. Hvala na saradnji. xD
All rights reserved to stef-z&company.inc 2011. Hvala na saradnji. xD


1.Rihanna - Cheers (Drink to That)
OdgovoriIzbriši2.Nicki Minaj feat. Rihanna - Fly
3.Nicole Scherzinger - Wet
4.Jessie J - Who's Laughing Now
5.David Guetta feat. Taio Cruz & Ludacris - Little Bad Girl
6.Beyoncé - 1+1
7.Maroon 5 feat. Christina Aguilera - Moves Like Jagger
8.Lady Gaga - Yoü And I
9.David Guetta feat. Flo-Rida & Nicki Minaj - Where Them Girls At?
10.LMFAO feat. Natalia Kills - Champagne Showers
11.Beyoncé - Best Thing I Never Had
12.Paramore - Monster
13.Linkin Park - Rolling In The Deep
14.DJ Antoine vs. Timati feat. Kalenna - Welcome to St. Tropez
15.Black Eyed Peas - Don't Stop The Party
16.Eminem - Space Bound
17.Avril Lavigne - Wish You Were Here
18.Tiësto - Maximal Crazy
19.Red Hot Chili Peppers - The Adventures of Rain Dance Maggie
20.Coldplay - Every Teardrop is a Waterfall
Predlozi:
Pitbull feat. Marc Anthony - Rain Over Me (re-entry)
Jennifer Lopez - Papi
Sean Paul feat. Alexis Jordan - Got 2 Luv U
LMFAO - Sexy and I Know It
:'''''''''(((((((((((((((((((((((((((((((((((((
OdgovoriIzbrišiGOODBYE, GIRLS WHO RUN THIS MOTHA!
<3
1 Beyoncé - 1+1
2 Coldplay - Every Teardrop is a Waterfall
3 Beyoncé - Best Thing I Never Had
4 David Guetta ft. Flo-Rida & Nicki Minaj - Where Them Girls At?
5 Rihanna - Cheers (Drink to That)
6 Black Eyed Peas - Don't Stop The Party
7 Avril Lavigne - Wish You Were Here
8 Linkin Park - Rolling In The Deep
9 Nicole Scherzinger - Wet
10 Jessie J - Who's Laughing Now
11 David Guetta ft. Taio Cruz & Ludacris - Little Bad Girl
12 Maroon 5 ft. Christina Aguilera - Moves Like Jagger
13 Paramore - Monster
14 Lady Gaga - Yoü And I
15 Nicki Minaj ft. Rihanna - Fly
16 Red Hot Chili Peppers - The Adventures of Rain Dance Maggie
17 Eminem - Space Bound
18 Tiësto - Maximal Crazy
19 DJ Antoine vs. Timati ft. Kalenna - Welcome to St. Tropez
20 LMFAO ft. Natalia Kills - Champagne Showers
Predlozi:
Kosa - Crta
:P
Inače, sviđa mi se što si počeo da pišeš nazive pesama ono baš pravilno... Coz you're an educated bastard. B/ :D
1.Lady GaGa-You & I
OdgovoriIzbriši2.DJ Antoine vs. Timati ft. Kalenna - Welcome to St. Tropez
3.David Guetta ft. Flo-Rida & Nicki Minaj - Where Them Girls At?
4.Nicole Scherzinger - Wet
5.Beyoncé - 1+1
6.Rihanna - Cheers (Drink to That)
7.Nicki Minaj ft. Rihanna - Fly
8.David Guetta ft. Taio Cruz & Ludacris - Little Bad Girl
9.Linkin Park - Rolling In The Deep
10.Eminem - Space Bound
11.Tiësto - Maximal Crazy
12.Maroon 5 ft. Christina Aguilera - Moves Like Jagger
13.Beyoncé - Best Thing I Never Had
14.Paramore - Monster
15.Avril Lavigne - Wish You Were Here
16.LMFAO ft. Natalia Kills - Champagne Showers
17.Red Hot Chili Peppers - The Adventures of Rain Dance Maggie
18.Coldplay - Every Teardrop is a Waterfall
19.Jessie J - Who's Laughing Now
20.Black Eyed Peas - Don't Stop The Party
Predlozi:
LMFAO - Sexy and I Know It
Teodora
1. Avril
OdgovoriIzbriši2. Tiesto
3. Paramore
4. Coldplay
5. 1+1
6. Linkin park
7. RHCP
8. Jessie J
9. Best thing I never had
10. Srafciger
11. Eminem
12. Gaga
13. Minaj
14. Rihanna
15. LBG
16. Maroon 5
17. Where hem girls at?
18. LMFAO
19. BEP
20. Welcome to St. Tropez
1. Evanescence
2. Afrojack & company
3. 30 Seconds to Mars
:]
1.Who's Laughing Now <3 <3
OdgovoriIzbriši2.Every Teardrop Is A Waterfall
3.Don't Stop The Party
4.Best Thing I Never Had
5.Champagne Showers
6.Welcome To St. Tropez
7.Maximal Crazy
8.Moves Like Jagger
9.Wish You Were Here
10.Monster
11.Adventures Of Rain Dance Maggie
12.You And I
13.Rolling In The Deep
14.Wet
15.Fly
16.Cheers ( Drink To That
17.Space Bound
18.Where Them Girls At
19.Little Bad Girl
20.1+1
Prijedlozi:
Rain Over Me
1. David Guetta ft. Taio Cruz & Ludacris - Little Bad Girl
OdgovoriIzbriši2. David Guetta ft. Flo-Rida & Nicki Minaj - Where Them Girls At?
3. Eminem - Space Bound
4. LMFAO ft. Natalia Kills - Champagne Showers
5. Black Eyed Peas - Don't Stop The Party
6. Tiësto - Maximal Crazy
7. Maroon 5 ft. Christina Aguilera - Moves Like Jagger
8. Linkin Park - Rolling In The Deep
9. DJ Antoine vs. Timati ft. Kalenna - Welcome to St. Tropez
10. Jessie J - Who's Laughing Now
11. Coldplay - Every Teardrop is a Waterfall
12. Red Hot Chili Peppers - The Adventures of Rain Dance Maggie
13. Beyoncé - 1+1
14. Avril Lavigne - Wish You Were Here
15. Paramore - Monster
16. Rihanna - Cheers (Drink to That)
17. Beyoncé - Best Thing I Never Had
18. Nicki Minaj ft. Rihanna - Fly
19. Nicole Scherzinger - Wet
20. Lady Gaga - Yoü And I
Predlozi:
- Pitbull ft. Marc Anthony - Rain Over Me (re-entry)
- Bad Meets Evil ft. Bruno Mars - Lighters
- Afrojack, Dimitri Vegas, Like Mike & NERVO - The Way We See The World
- LMFAO - Sexy and I Know It
Paja
GuettaFan
OdgovoriIzbriši1.David Guetta ft. Flo-Rida & Nicki Minaj - Where Them Girls At?
2.Tiësto - Maximal Crazy
3.David Guetta ft. Taio Cruz & Ludacris - Little Bad Girl
4.Black Eyed Peas - Don't Stop The Party
5.Jessie J - Who's Laughing Now
6.Maroon 5 ft. Christina Aguilera - Moves Like Jagger
7.LMFAO ft. Natalia Kills - Champagne Showers
8.Linkin Park - Rolling In The Deep
9.Eminem - Space Bound
10.DJ Antoine vs. Timati ft. Kalenna - Welcome to St. Tropez
11.Red Hot Chili Peppers - The Adventures of Rain Dance Maggie
12.Nicki Minaj ft. Rihanna - Fly
13.Rihanna - Cheers (Drink to That)
14.Lady Gaga - Yoü And I
15.Beyoncé - Best Thing I Never Had
16.Coldplay - Every Teardrop is a Waterfall
17.Beyoncé - 1+1
18.Paramore - Monster
19.Avril Lavigne - Wish You Were Here
20.Nicole Scherzinger - Wet
Predlozi:
1.30 Seconds to Mars - Night of the Hunter
2.Afrojack, Dimitri Vegas, Like Mike & NERVO - The Way We See The World
3.Pitbull ft. Marc Anthony - Rain Over Me (re-entry)
4.LMFAO - Sexy and I Know It
5.Bad Meets Evil ft. Bruno Mars - Lighters