22. 07. 2011.

MTV.rs Members Top 20 #32




Dame, gospodje i svi vi koji to niste, dobrodošli! Ovo je trideset druga po redu Top lista! Valjda.
Znate onaj osećaj, kada ste na pismenom zadatku i ne znate šta da napišete? E, oa, tako se ja osećam dok pišem ovo. o.O Ne znam šta korisno da vam kažem. Stvarno. :S Možda mogu da vam kažem da prezirem latiničnu tastaturu, al' vas to siiiigurno zanima. xD

Ovako, sa liste su ispali Party rock anthem, Nobody's perfect i Sweat, dok na njihovo mesto dolaze Till I'm Gone, Free i Nikoleta (iliti, Little Bad Girl). Ono što je iznenadjujuće je to sto se na prvom mestu NE NALAZI pesma Where them girls at, za koju smo očekivali da će ''sabiti''.

Sada, pre nego sto dobijem želju da bacim tastaturu kroz prozor zbog latinice, glasajte! :D


1 (3) LMFAO ft. Natalia Kills - Champagne Showers 
 Predlozi:
  
  • Britney Spears - I Wanna Go (re-entry) 
  • Bad Meets Evil ft. Eminem & Royce Da 5'9 - Fast Lane (re-entry)
  • Coldplay - Every Teardrop is a Waterfall
  • Chris Brown ft. Justin Bieber - Next To You 
  • DJ Fresh ft. Sian Evans - Louder
  • Katy B - Easy Please Me
  • DJ Felli Fel ft. Akon, Pitbull & Jermine Dupri - Boomerang  
  • Lil' Wayne ft. Rick Ross - John
  • Pixie Lott - All About Tonight
  • Paramore - Monster
  • Lenny Kravitz - Stand
  • Pitbull ft. Mark Anthony - Rain Over Me
 
 

Zvanični e-mail na koj možete poslati glasove: mtv.rsmemberawards@gmail.com.


All rights reserved to stef-z&company.inc 2011. Hvala na saradnji. xD


Broj komentara: 10:

  1. 1.WTGA
    2.TEOG
    3.LBG
    4.BTINH
    5.SB
    6.CS
    7.JUDAS
    8.GME
    9.STW
    10.RTW
    11.DON'T STOP THE PARTY
    12.CKB
    13.MAN DOWN
    14.3 WAY
    15.DD
    16.TILL I'M GONE
    17.FREE
    18.CR
    19.RT
    20.I'M INTO YOU

    Predlozi:
    Bad Meets Evil ft. Eminem & Royce Da 5'9 - Fast Lane (re-entry)
    Chris Brown ft. Justin Bieber - Next To You

    TEA :D

    OdgovoriIzbriši
  2. TOP 20:
    1.Eminem - Space Bound
    2.Lady Gaga - The Edge of Glory
    3.David Guetta ft. Taio Cruz & Ludacris - Little Bad Girl
    4.Inna - Club Rocker
    5.Beyoncé - Best Thing I Never Had
    6.Natalia Kills ft. Will.i.am - Free
    7.LMFAO ft. Natalia Kills - Champagne Showers
    8.Tinie Tempah ft. Wiz Khalifa - Till I'm Gone
    9.Rihanna - California King Bed
    10.David Guetta ft. Flo-Rida & Nicki Minaj - Where Them Girls At?
    11.Jennifer Lopez ft. Lil' Wayne - I'm Into You
    12.Enrique Iglesias ft. Usher & Lil' Wayne - Dirty Dancer
    13.Lady Gaga - Judas
    14.Pitbull ft. Ne-Yo, Afrojack & Nayer - Give me Everything
    15.Rihanna - Man Down
    16.Swedish House Mafia ft. John Martin - Save The World
    17.Black Eyed Peas - Don't Stop The Party
    18.Beyoncé - Run The World (Girls)
    19.Nicole Scherzinger ft. 50 Cent - Right There
    20.The Lonely Island ft. Justin Timberlake & Lady Gaga - 3 Way (The Golden Rule)
    PREDLOZI:
    1.Lenny Kravitz - Stand
    2.Paramore - Monster
    3.Pitbull ft. Mark Anthony - Rain Over Me
    4.Katy B - Easy Please Me
    5.Pixie Lott - All About Tonight

    OdgovoriIzbriši
  3. Drago mi je sto sam ja usla na listu ^^ :'D

    1. Space Bound
    2. Give Me Everything
    3. Best Thing I Never Had
    4. Run The World
    5. Man Down
    6. Dirty Dancer
    7. I'm Into You
    8. Right There
    9. ♥JA♥
    10. Where Them Girls At?
    11. Champagne Showers
    12. California King Bed
    13. Save The World
    14. Don't Stop The Party
    15. The Edge of Glory
    16. 3 Way
    17. Judas
    18. Free
    19. Till I'm Gone
    20. Club Rocker

    Predlozi:
    1. Fast Lane (VRATI JE VISE! :P)
    2. John (dobro si se setio, iako niko nece da glasa xD)

    I zamolila bih Teodoru da me ne kopira xD

    Nikoleta Crawford Carter Lutz Milankovic Nadal Ramos Kostic Silva Mathers ♥ :D

    OdgovoriIzbriši
  4. 1 Beyoncé - Run The World (Girls)<3333333
    2 Beyoncé - Best Thing I Never Had
    3 David Guetta ft. Flo-Rida & Nicki Minaj - Where Them Girls At?
    4 Black Eyed Peas - Don't Stop The Party
    5 Nicole Scherzinger ft. 50 Cent - Right There
    6 Lady Gaga - Judas
    7 Lady Gaga - The Edge of Glory
    8 LMFAO ft. Natalia Kills - Champagne Showers
    9 Swedish House Mafia ft. John Martin - Save The World
    10 Rihanna - Man Down
    11 Rihanna - California King Bed
    12 David Guetta ft. Taio Cruz & Ludacris - Little Bad Girl
    13 Eminem - Space Bound
    14 Inna - Club Rocker
    15 Enrique Iglesias ft. Usher & Lil' Wayne - Dirty Dancer
    16 The Lonely Island ft. Justin Timberlake & Lady Gaga - 3 Way (The Golden Rule)
    17 Jennifer Lopez ft. Lil' Wayne - I'm Into You
    18 Natalia Kills ft. Will.i.am - Free
    19 Tinie Tempah ft. Wiz Khalifa - Till I'm Gone
    20 Pitbull ft. Ne-Yo, Afrojack & Nayer - Give me Everything

    Predlozi:
    Coldplay - Every Teardrop is a Waterfall

    [:

    OdgovoriIzbriši
  5. 1.Natalia Kills feat. Will.i.am - Free
    2.Rihanna - Man Down
    3.Tinie Tempah feat. Wiz Khalifa - Till I'm Gone
    4.David Guetta feat. Flo-Rida & Nicki Minaj - Where Them Girls At?
    5.David Guetta feat. Taio Cruz & Ludacris - Little Bad Girl
    6.Rihanna - California King Bed
    7.Enrique Iglesias feat. Usher & Lil' Wayne - Dirty Dancer
    8.Nicole Scherzinger feat. 50 Cent - Right There
    9.The Lonely Island feat. Justin Timberlake & Lady Gaga - 3 Way (The Golden Rule)
    10.Inna - Club Rocker
    11.Beyoncé - Run The World (Girls)
    12.Beyoncé - Best Thing I Never Had
    13.Lady Gaga - The Edge of Glory
    14.LMFAO feat. Natalia Kills - Champagne Showers
    15.Lady Gaga - Judas
    16.Jennifer Lopez feat. Lil' Wayne - I'm Into You
    17.Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer - Give me Everything
    18.Swedish House Mafia - Save The World
    19.Eminem - Space Bound
    20.Black Eyed Peas - Don't Stop The Party

    Predlozi:

    Britney Spears - I Wanna Go (re-entry)
    Katy B - Easy Please Me
    DJ Felli Fel feat. Akon, Pitbull & Jermine Dupri - Boomerang
    Pixie Lott - All About Tonight

    OdgovoriIzbriši
  6. 1.judas
    2.teog
    3.dirty dancer
    9.afrojack pitbul neyo
    5.natalia
    6.im into you
    7.Champagne Showers
    8.3 way
    4.man down
    10.inna
    11.Swedish House Mafia - Save The World
    12.nicole
    13.Rihanna - California King Bed
    14.Tinie Tempah feat. Wiz Khalifa - Till I'm Gone
    15.Black Eyed Peas - Don't Stop The Party
    16.David Guetta feat. Taio Cruz & Ludacris - Little Bad Girl
    17.Beyoncé - Run The World (Girls)
    18.Eminem - Space Bound
    19..Beyoncé - Best Thing I Never Had
    20.David Guetta feat. Flo-Rida & Nicki Minaj - Where Them Girls At?
    predlog

    I WANNA GOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BRITNEY

    OdgovoriIzbriši
  7. 1.Lady Gaga - The Edge of Glory
    2.The Lonely Island feat. Justin Timberlake & Lady Gaga - 3 Way (The Golden Rule)
    3..Lady Gaga - Judas
    4.Rihanna - Man Down
    5..Rihanna - California King Bed
    6.Black Eyed Peas - Don't Stop The Party
    7.Enrique Iglesias feat. Usher & Lil' Wayne - Dirty Dancer
    8.Jennifer Lopez feat. Lil' Wayne - I'm Into You
    9.LMFAO feat. Natalia Kills - Champagne Showers
    10.Natalia Kills feat. Will.i.am - Free
    11.Nicole Scherzinger feat. 50 Cent - Right There
    12..Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer - Give me Everything
    13.wedish House Mafia - Save The World
    14.David Guetta feat. Taio Cruz & Ludacris - Little Bad Girl
    15..Eminem - Space Bound
    16.Beyoncé - Run The World (Girls)
    17..Beyoncé - Best Thing I Never Had
    18.David Guetta feat. Flo-Rida & Nicki Minaj - Where Them Girls At?
    19.Tinie Tempah feat. Wiz Khalifa - Till I'm Gone
    20..Inna - Club Rocker

    Britney Spears - I Wanna Go (re-entry)
    Bad Meets Evil ft. Eminem & Royce Da 5'9 - Fast Lane (re-entry)
    Coldplay - Every Teardrop is a Waterfall

    MELANIE

    OdgovoriIzbriši
  8. perdprosla mtv dfc top lista na 4 mestu bila je alexis jordan hush hush a oni su napisaliALEX GAUDINO FT. KELLY ROWLAND WHAT A FEELING pgreslil su

    OdgovoriIzbriši
  9. 1. The edge of glory
    2. Natalia
    3. Champagne showers
    4. Inna
    5. Tinie
    6. Run the world
    7. Jennifer
    8. Eminem
    9. Best thing I never had
    10. Enrique
    11. Pitbull
    12. Judas
    13. Srafcigerka
    14. BEP
    15. Nikoleta
    16. CKB
    17. Man Down
    18. SHM
    19. Where them girls at
    20. Grupnjak

    1. Coldplay
    2. Paramore
    3. Fast Lane
    4. DJ Fresh
    5. Katy B

    OdgovoriIzbriši
  10. 1.Eminem - Space Bound
    2.Enrique Iglesias ft. Usher & Lil' Wayne - Dirty Dancer
    3.Jennifer Lopez ft. Lil' Wayne - I'm Into You
    4.Nicole Scherzinger ft. 50 Cent - Right There
    5.David Guetta ft. Taio Cruz & Ludacris - Little Bad Girl
    6.LMFAO ft. Natalia Kills - Champagne Showers
    7.Rihanna - California King Bed
    8.Natalia Kills ft. Will.i.am - Free
    9.Beyoncé - Run The World (Girls)
    10.Swedish House Mafia ft. John Martin - Save The World
    11.Tinie Tempah ft. Wiz Khalifa - Till I'm Gone
    12.Lady Gaga - Judas
    13.The Lonely Island ft. Justin Timberlake & Lady Gaga - 3 Way (The Golden Rule)
    14.Lady Gaga - The Edge of Glory
    15.Rihanna - Man Down
    16.Pitbull ft. Ne-Yo, Afrojack & Nayer - Give me Everything
    17.Beyoncé - Best Thing I Never Had
    18.Black Eyed Peas - Don't Stop The Party
    19.David Guetta ft. Flo-Rida & Nicki Minaj - Where Them Girls At?
    20.Inna - Club Rocker

    Predlozi:
    Paramore-Monster
    Coldplay - Every Teardrop is a Waterfall
    Lenny Kravitz - Stand

    __________________________
    Red Hot Chili Peppers are the best!
    ♥RHCP4EVER!!!!♥
    ♥Thousand Foot Krutch♥
    I make my own rules!!♡
    30.8 I'm With You! ♥

    OdgovoriIzbriši

MTV Srbija